sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Ei mee aina ihan putkeen... vaan hissikuiluun.

Hei onko teille koskaan käynyt niin, että ajattelette jotain asiaa ja sitten se tapahtuu? Mulle on käynyt viimeaikoina niin.. Se ois hyvä juttu, jos ne asiat ois sellasia joita toivois itelle tapahtuvan. Nyt ei onneksi ole kyse siis mistään vakavasta. Mutta jos ajattelee sitä Kuopion reissuakin, niin oikeen puhuimme matkalla siitä, että onneksi voimme ajaa autolla perille asti eikä tarvi käyttää julkista liikennettä.. ja kuinka käykään, auto hajoaa ja bussillahan matka taittuu. No eilen mää olin aamulla lähössä sinne rannalle, astun hissiin kädessäni kodin ja pyörän avaimet.. ajattelen, että olispa kamalaa, jos tippuis pyörän avain tuonne hissikuiluun. En siis koskaan ole aiemmin ajatellut asiaa.. No kun astun ulos hissistä, niin se oikeasti tipahtaa mun kädestä ja pujahtaa siitä pienestä kolosta sinne hissikuiluun? Ärsytti! Mutta oli se aika huvittava tilanne. Onneksi kävi niin hyvä tuuri, että isä oli käymässä Oulussa ja työkalut oli mukana. Lukko tuhottiin ja uus lukko tilalle. Mun edelliselle pyörälle tehtiin samoin, kun hukkasin sillonkin avaimen.. ja tuo eilinen avainkin oli jo vara-avain, ku hukkasin vasta sen edellisenkin! Oon niin tunari! No sitten mulla palo vessasta valo ja mun lähikaupasta ei saanut sellaista lamppua, niin laitoin yhden pöytälampun väliaikaisesti pyykkikoneen päälle.. Oikein selitin iskälle, että "Onneksi mulla oli tuollainen ylimääränen lamppu, kun tuolla vessassa on pakko olla joku valo, kun siellä ei oo ikkunaakaan". Ei mene varmaan viittä minuuttiakaan, kun isä sanoo "tuokin lamppu nyt sitten paloi". Siis mitä ihmettä oikeesti? En uskalla ajatella enkä sanoa enää mitään! :D
Tänään hukutin hämähäkin vessanpönttöön ja varmaan mun tuurilla tulee nyt miljoona hämähäkkiä kostamaan mulle, tai pahimmassa tapauksessa ne tulee yöllä ja mää syön vahingossa ne kaikki.

Mutta se siitä, tänään olen nauttinut rauhallisesta sunnuntai-aamusta. Syönyt sängyssä kirsikoita ja tullut iloiseksi kuullessani puhelimen päässä siskoni äänen. Eilen vietin iltaa kaupungissa Meekun ja Mikin kanssa. Törmättiin myös illanpäälle ystäviin Tanjaan, Eevaan ja Riikkaan. Oikein mukava ilta oli taas, muutamia kuvia tuli myös otettua.


IMG_8832 IMG_8825 IMG_8821 IMG_8779 IMG_8787 IMG_8816 IMG_8819
Ajattelin tänään jossain vaiheessa vähän kuvailla kotia, kun mulla on joitakin kivoja uusia juttuja sisustusrintamalla. Kiinnostasko teitä nähä? Mutta nyt toivotan ihanaa sunnuntaita kaikille!

4 kommenttia:

  1. ''En uskalla ajatella enkä sanoa enää mitään! :D
    Tänään hukutin hämähäkin vessanpönttöön ja varmaan mun tuurilla tulee nyt miljoona hämähäkkiä kostamaan mulle, tai pahimmassa tapauksessa ne tulee yöllä ja mää syön vahingossa ne kaikki.'' Repesin ihan totaalisesti, oikeesti raukkis :---D

    VastaaPoista
  2. Pusipus ihana Enska-mussu! <3 Ensviikolle on luvattu niin hyvvää keliä, että todellaki mennään uimaan joku ilta sinne montulle, miksei kahestaan jo ihan päivälläki johonki lähemmäs? :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, pusipus vaan sulle Mussukka! <3 ja todellakin mennään uimaan, montulle ja muuallekkin! <3

      Poista