perjantai 6. kesäkuuta 2014

Vähän parempi päivä

Tänään olen itkenyt. Siksi, että mua pelottaa elämän arvaamattomuus.. yllättävät käänteet, vaaralliset sairaudet, huoli läheisistä.. pelko läheisen kuolemasta. Kaikesta tuosta huolimatta tänään on ollut myös hyvä päivä. Tänään en ole kulkenut sumussa, vaan olen istunut illalla rannalla rakkaiden ystävien kanssa, purkanut sydäntäni heille, antanut vihdoin niiden kyynelten valua. Siihen hetkeen kuulu myös tavallisia kuulumisia, iloa toistemme seurasta, iloa kesästä ja tänään erityisesti siitä uimisesta. Ystävät on rikkautta. Myös äiti yökylässä piristi iltaani, oli mukavaa yhdessä pötkötellä mun sängyllä ja katsoa meidän molempien lempparisarjaa klikkaa mua. Onneksi vastoinkäymisten keskellä näkee myös niitä hyviä asioita, osaa iloita myös pienistä asioista.

IMG_6868 IMG_6852 IMG_6847 IMG_6854 IMG_6856 IMG_6887 IMG_6889 IMG_6900 IMG_6902 IMG_6905 IMG_6908 IMG_6914 Nyt kiireesti nukkumaan, kohta alkaa viikonloppu!

4 kommenttia:

  1. Voih, onneksi sulla on oli jo vähän parempi päivä. Oot todella onnekas, että sulla tuntuu olevan monia ystäviä, joille voit puhua ja jotka lohduttavat sekä piristävät. Mä kuulin eilen päivällä ystäväni kuolemasta, ja siitä asti olo on ollut kummallinen, tyhjä ja ahdistunut. Sydän hakkaa ja rintaa puristaa, mutta silti jotenkin ei vaan voi käsittää koko juttua. Ja mulla ei valitettavasti oo kovin monia ihmisiä, joiden kanssa voisin jakaa näitä tuntemuksia :/ Mutta joo, paljon jaksamisia sulle. Ystävän menettäminen on rankkaa eikä ikävä varmasti ikinä häviä, mutta sen kanssa kai oppii elämään. Niin ainakin toivon, etenkin just tällä hetkellä.

    - E

    Ps.En juuri koskaan kommentoi, mutta luen sun blogia aktiivisesti ja tykkäilen tästä kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti sun kommentista. Mukava kuulla, että oot aktiivinen lukija ja tykkäät lukea mun blogia.. se lämmittää mieltä! Mää oon tosi pahoillani, että olet menettänyt ystävän. :( Sitä silloin käy läpi monenlaisia eri tunteita.. Anna kaikkien tunteiden tulla. Oon pahoillani myös siitä, ettei sulla oo monia ihmisiä jolle voit purkaa sydäntäsi.. Puhuminen on se joka ainakin minua on auttanut menetyksissä. Jos sulla ei oo kelle puhua, niin kirjoita tunteistasi.. se vois auttaa? ja myös ammattiapuakin kannattaa harkita, jos suru käy liian raskaaksi. Jos haluat, voit kirjoittaa minulle sähköpostiin jos haluat.. ( enni.ravander@evl.fi ) Tiedän mitä käyt läpi, eikä sitä pitäisi yksin pyöritellä päässään..

      Kovasti voimia sinulle ! <3

      Poista
  2. Ihania kesäkuvia <3 Ihanaa, että oot viettänyt aikaa ystävien kanssa :)<3 Ja parasta että nähdään huomenna! pusuja <3 huomenna rutistan sua niin paljon! <3

    VastaaPoista