perjantai 13. kesäkuuta 2014

Kuluneen viikon kuulumisia.

Tuntuu, että on niin älyttömästi kuulumisia etten tiedä mistä aloittaa. Viimesunnuntaina postasin, että lähden lenkille ja ehkä uimaan.. ja niin meninkin. Vettä satoi, mutta oli ihanaa lenkkeillä vesisateessa, ilma oli kylmä, mutta paahtoin sellasta vauhtia, että tuli lämmin ja uiminen siinä vesisateessa lenkin päätteeksi tuntui hyvältä ajatukselta ja sitä se olikin! Kello läheni kymmentä illalla, joten rannassa ei ollut ketään.. Uin aika kauas rannasta ja tuntu, että olin keskellä järveä. Kelluin veden pinnalla ja katselin lintuja ja välillä suljin silmäni ja tuntui puhdistavalta, kun vesipisarat ropisi kasvoille. Sen hetken ja tunteen haluan aina muistaa, tunsin itseni niin vapaaksi ja onnelliseksi. Hyvillä mielin alotin uuden viikon, mutta täytyy sanoa, että arki on tuntunut äärimmäisen raskaalta koko viikon. Tää tyttö alkaa olla todella jo loman tarpeessa!

Tälläviikolla tiistaina olin aamusta ilta seittemään asti jotenkin älyttömän pahalla tuulella. Mulla ei oo kyllä aikoihin ollut tuollasta, että oon niin pahalla tuulella monen tunnin ajan ja hammasta pitää purra, ettei pura sitä kehenkään muuhun. Olin sopinut näkeväni illalla ystäviäni ja mietin, että jäänkö kotiin murjottamaan, koska en kokenut olevani kykeneväinen olemaan mukava ystävä sinä iltana. Päätin pitää kuitenkin sovituista tapaamisista kiinni ja näin Saaraa ja Maria. Ne tytöt on monen vuoden takaa mulle jo niin läheisiä ja rakkaita, että heidän seurassaan voi olla just oma ittensä.. ja voin kertoa, että unohdin lähes heti mun pahan tuulen, meillä oli mukavat keskustelut ja sitä oisi voinut jatkaa tuntikaupalla. Heidän kohdallaan tunnen usein niin suurta kiitollisuutta, he todella ovat niitä rinnallakulkijoita ja haluavat kaikkea hyvää mun elämään. IMG_7115 IMG_7117 Kello oli yhdeksän illalla, kun tiemme erkani ja sen jälkeen treffasin vielä Emiliaa ja Ireneä. Oli ihanaa nähdä tyttöjä ja mentiin ottamaan kuvia yhteen puistoon. Kuvaamisen jälkeen mentiin istumaan hetkeksi amarilloon, tytöt tilas herkullisen näköiset drinkit, minä join vaan vettä, koska aamulla oli töihin meno ja muutenkin olen ihan täysin absolutistina ainakin vuoden loppuun. Olisin jäänyt mielelläni jutskailemaan vielä pitemmäksi aikaa, mutta vähän vaille yksitoista oli aika hypätä bussiin ja mennä kotiin nukkumaan.

Tiistaina mulla oli illalla aamuiset ennen seitsemää laitetut meikit, mutta silti olo ei ollut nuhjuinen ja kuvat nopeasti vilkaistuna näytti hyvältä. Onko teille käynyt niin, että kuvanotto hetkellä tuntuu, että ne onnistuu ja kamerasta katottuna myös.. mutta sitten kun katot niitä koneelta, niin oot sillain, että hyi miltä mää näytänkään! Sain tänään kuvat Empulta ja mietin, että voinko laittaa mitään mun kuvista tänne kun kaikki on epäonnistuneita. Pääsin tän olon yli ja isken niitä kuvia silti tänne. Laitoin jalkaan muuten pitsilegginsit, jotka olen ostanut monta vuotta sitten.. En ole koskaan laittanut niitä jalkaan, sillä ne jalassa oloni ei ole koskaan ollut kovin viehkeä. Nyt totaalisen ruokarempan jälkeen kuukaudessa painoa on tippunut yli 6 kg, joten uskalsin vetästä nuokin jalkaan. Mutta nyt niihin illan kuviin!
IMG_5915 IMG_5931 IMG_5890 IMG_5886 IMG_5883 IMG_5877 IMG_5945 IMG_5984-001 IMG_6063 IMG_6061 IMG_6034 Kyllä se vaan on niin, että mun elämän suola on ystävät. Ne pelastaa synkimmänkin päivän, jonka sain tuona tiistaina taas huomata. Taas voin sanoa olevani kiitollinen. Paljon muutakin kuulumista olisi, mutta tästä tuli jo jättimäinen postaus, joten säästetään loput kuulumiset myöhemmäksi! Hyvää yötä!

11 kommenttia:

  1. Sielläkin yks yö bloggaaja.;) Oli kyllä ihana nähä sua.<3 Kuvat näyttää ainakin musta tosi hyvälle, vaikka tiedänkin tuon tunteen, että tietokoneella ne ei enää miellytä.<3 Kävi nimittäin just niin kun tein postausta..:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, monesti venyy yöhön tää bloggaaminen :D <3 oli kyllä ihana nähä suakin, toivottavasti pian taas!

      Poista
  2. Miten ihana musta paita sulla :)!

    VastaaPoista
  3. Miten oon aina yhtä kaunis ja järkevän näkönen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska oot niin järkevä ja kaunis ;) <3

      Poista
  4. Ihana rakas ♡ oli kyllä ihana nähä!! Ja musta nuo kaikki kuvat on susta toooosi kauniita ♡ haleja!

    VastaaPoista
  5. Sellaset ystät jotka saa pahantuulen häviämään pelkästään seuralla ovat niin arvokkaita <3
    Raidat <3
    Todella hienoa ,että olet saanut yli 6kg laihdutettua.
    Liityin myös lukiaksi.

    Toivottavasti jaksaisit käydä myös tsiikaamassa omani.

    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista <3 ja tervetuloa lukijaksi! itekkin oli pakko liittyä sun lukijaksi sen jälkeen, kun olin lueskellut vähän aikaa blogiasi :)

      Poista