lauantai 17. toukokuuta 2014

Päivä kuvina

Pitkästä aikaa ajattelin toteuttaa "päivä kuvina"-postauksen, joka on lauantailta kaksi viikkoa sitten.
Aamulla venyin yllättävän pitkään sängyssä ennenkun nousin ylös.IMG_6178
                                          Aamupalaksi herkullista smoothietaIMG_6187Sitten katoin netistä duudsonit tuli taloon! Mua itkettää melkein joka jaksossa ja duudsonit on niin ihania!IMG_6190Aamupalan ja duudsonien jälkeen vasaroin vihdoin ja viimein korutelineeni seinälleIMG_6191 IMG_6192 IMG_6196
                                                        Sitten siivosin ja tiskasinIMG_6203
                                                             Kävin suihkussa jonka jälkeen aloin meikkaamaan IMG_6207 IMG_6214 IMG_6215 IMG_6218Kesken meikkailujen rakas ystäväni Emilia soitti ovikelloa ja tuli viettämään päivää minun kanssani. Emilia meni suoraan etsimään Murua, joka löytyi lempparipaikaltaan..IMG_6222
                     Meikkasin loppuun, harjasin hiukset ja lähdimme käymään kaupassa IMG_6234 IMG_6242Kauppareissun jälkeen aloin tekemään kasvissose-keittoa ruuaksi ja samalla vaihdoin keittiöön jo mun pitsiset kesäverhot.IMG_6258 IMG_6271 IMG_6275 IMG_6294 IMG_6303 IMG_0545 IMG_0536 IMG_6285
                                         Jälkiruuaksi syötiin herkulliset jäätelötIMG_6307 IMG_6316
                                         Emilia otti ihanan kuvan mun kukkamaljakosta!IMG_0564
                                  Syönnin jälkeen lähdettiin ulos ottamaan kuvia IMG_0726 IMG_0764 IMG_6335 IMG_6320 IMG_6354 IMG_6342 IMG_6338 IMG_6318 IMG_6370 IMG_0804Sitten kuvailujen jälkeen hengailemaan mun luokse, vähän hiukopalaa ja pötköttelyä mun sängyllä. Oli ihana kun ystävä oli siinä lähellä. IMG_6422 IMG_6423Kello läheni puolta kymmentä, kun lähdin saattamaan Empun bussipysäkille. Hirveän hyvä mieli oli päivästä, mutta edellisyön unihalvaus alkoi ahdistaa, kun nukkumaan meneminen lähestyi. Laitoin ystävälle Jarnolle viestiä ja pian lähdinkin pyöräilemään hänen luokseen, jonne jäin yöksi. Voin taas todeta kuinka hyviä ystäviä mulla on. IMG_6436 IMG_6438 IMG_6441

Sellainen oli lauantaipäiväni pari viikkoa sitten.. Oli mukavaa tehdä tälläinen postaus pitkästä aikaa, mitä te tykkäätte? 

6 kommenttia:

  1. Näitä lisää, alkoi tekemään mieli lakkoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :) kiva kuulla, että tykkäsit :)

      Poista
  2. Oli kyllä tosi kiva postaus. :) Näitä lisää toistikkin! En voinu olla huomaamatta noita ylisöpöjä vaahtokarkkikorviksia!! :D Mistä oot oikein löytäny ne? :) Niiiiin söpöt ja ihanat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna <3 :) korvikset on tilattu sellasesta kun merjan marsipaanipuoti, tässä linkki sinne: http://www.marsipaanipuoti.fi/korumallistogalleria.html

      Poista
  3. Tosi mukava postaus! Oon muiden kans samaa mieltä, että vois olla useamminkin näitä. :)
    Mua kiinnostais tietää hieman enemmän sun töistä? Joskus muistaakseni lukasin jostain postauskesta että oot lastenohjaaja, seurakunnalla(ko)?. (jos oot tehnyt tästä postauksen niin voit myös linkittää sen..)
    Mutta siis minkä koulutuksen oot käynyt ja millasia työtehtäviä siellä sun päiviin kuuluu?
    Sillä vaan lähinnä kyselen kun jotenkin hurjan mielenkiintoinen ammatti ja itseänikin on lapset lähellä sydäntä. :) Iihana oot jos malttaisit avata tälle puupäälle hieman..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukava kuulla, että tykkäsit postauksesta :) En ole tehnyt postausta mun työstä, mutta toki voin valaista asiaa vähän.. :) Eli olen ollut kohta neljä vuotta seurakunnalla lastenohjaajana, sitä ennen olin päiväkodissa vuoden. Olen käynyt lapsi-ja perhetyön perustutkinnon kalajoella, joka kesti kolme vuotta. Mää kuulun työssäni varhaiskasvatuksen tiimiin. Työhön kuuluu päiväkerhon pitämistä 3-5 vuotiaille, perhekerhoja, perhemessuja ja kaikkia erillaisia tapahtumia lapsille ja perheille. Osa lastenohjaajista tekee myös mentorointia, eli käy päiväkodeissa tukemassa heitä uskontokasvatuksen antamisessa. Tässä linkki, jossa valaistaan lastenohjaajan ammattia paremmin: http://www.ammattinetti.fi/ammatit/detail/302_ammatti

      ja kysy ihmeessä, jos haluat tarkennusta johonkin vastaukseen. Mielellään vastaan :)

      Poista