torstai 22. toukokuuta 2014

Kuulumisia pitkästä aikaa..

Niin paljon olis kerrottavaa, etten tiedä mistä aloittaa. En ole kerennyt istahtaa alas tai jos olen kerennyt, se ei ole tuntunut tärkeältä sillä hetkellä. Viimeviikkoina en ole ottanut stressiä blogista enkä oikeastaan paljon mistään muustakaan. En ole kantanut kameraa mukana kovinkaan paljon, elänyt vaan hetkessä ja ollut ajattelematta bloggaamista. Olen viettänyt paljon aikaa ystävien kanssa, niin hyviä, ihania ja erillaisia hetkiä erillaisten ihmisten kanssa. Töissä ollut myös erillaiset kuviot näin kesän lähestyessä ja töihin liittyen kauhean hyvät fiilikset ollut, hymyssä suin saanut lähteä töihin viimepäivinä. Olen nauttinut laulamisesta, käynyt kuoroharkoissa ja laulanut hienossa konsertissa. Olen käynyt ikeassa haaparannassa ja viettänyt äitienpäivä-viikonlopun Raahessa/Alpuassa, josta postausta tulossa erikseen. Olen nukkunut paremmin enkä ole pelännyt enää unihalvausta. Olen opetellut uutta rytmiä syömiseen ja onnistunut hienosti. Olen saanut paljon tukea läheisiltä elämänmuutoksessa ja ylittänyt itseni monessa asiassa. Olen ollut niin ylpeä itsestäni ja iloinut fyysisistä ja henkisistä muutoksista. Viimeaikoina aamuisin olen ollut hyvällä tuulella. Tänäänkin kävelin bussipysäkille aamulla aikaisin ja tunsin rauhaa ja levollisuutta sydämessä.. Tunsin oloni onnelliseksi. En voi sanoin kuvailla, kuinka paljon arvostan sitä tunnetta. En pidä sitä mitenkään itsestäänselvyytenä. Tästä kaikesta voitte siis varmasti päätellä, että minulle kuuluu nyt hyvää ja tuntuu niin hyvältä sanoa se. Nyt sekalaisesti kuvia viimeviikoilta.. osa on otettu jo ennen vappua.
IMG_0529 IMG_5870 IMG_5872 IMG_6053 IMG_6177 IMG_6198 IMG_6593 IMG_6589 IMG_6588 IMG_6584 IMG_6581 IMG_6578

Nyt haluan tietää, että mitä teille kuuluu? 

2 kommenttia:

  1. Voi näitä sinun kuvia - ihania - ja tuo on ihan parasta mitä kirjoitit :) vaikka sen jo tiesinkin <3

    VastaaPoista