perjantai 25. huhtikuuta 2014

Kuulumisia ennen ja jälkeen reissun

Tulin maanantai-tiistai välisenä yönä takasin Suomeen Espanjasta. Reissu oli ihan mieletön, mutta siitä kerron sitten erikseen ja varmasti monessa eri postauksessa, sillä kuvia reissussa tuli otettua paljon. Aika ennen reissua oli jotenkin kiireistä ja sekavaa aikaa. Monenlaisia ajatuksia ja tunteita sisältävää aikaa, enimmäkseen stressiä, joka pääsiäisen alla kuitenkin sitten helpotti. Töissä toteutimme hienon pääsiäisnäytelmän, jossa olin mukana yhden päivän ajan ennenkun "karkasin" ulkomaille lomailemaan. Näytelmässä pääsi oikeaan pääsiäistunnelmaan ja myös monien työkavereiden kanssa tuli naurettua tosi paljon. Ennen reissua näin myös yhtenä päivänä rakasta Emiliaa ja tunsin kiitollisuutta siitä miten hän on niin hyvä ystävä minulle, joka luottaa minuun ja johon voin itse luottaa. Joka pitää mun puolia tilanteessa kun tilanteessa. Oli muuten ihanaa ottaa kuvia Emilian kanssa, kun aurinko paisto ja oli yllättävän lämmintä. Aika tosin vierähti niin nopeasti, että lämmin keväinen sää alkoi kyllä loppuvaiheessa tuntumaan kylmältä, kun hippaloitiin ulkona ilman takkeja liian kauan. Mulla ei ollut kovin kuvauksellinen olo, kun tulin töistä suoraan,vaatteet valitsin aamulla muutamassa minuutissa ja housuillekkin tiputin ruokaa päivän aikana.. Sitten ajattelin, että ihan samantekevää ja loppujen lopuksi kuvat onkin ihan kivoja, ainakin minun mielestä.

10250769_10202618007508983_1589031930_n 10169061_10202618001908843_1515701922_n 10168884_10202618001228826_1159971578_n 10253277_10202617986708463_1540507198_n 10153529_10202617990668562_1415362989_n 10259532_10202618004068897_2013368867_n
986636_10202618008749014_706696761_nViikonloppuna myös ennen reissua kävin pitkästä aikaa ihanan Inselan keikalla ja palmusunnuntaina ostin virpojille suklaamunia ja heidän kanssa menin kokoajan ristiin, joten lopulta olen itse "joutunut" syömään ne munat.. ja niitä on vieläkin jäljellä!IMG_4796
IMG_4825Nyt loman jälkeen olen ollut kolme päivää töissä, joka on ollut kyllä mukavaa, mutta kovinkin väsyttävää viikon lomailun jälkeen. Kotona erityisesti on ollut ihanaa olla, olen nähnyt ystäviä, yhden ihanuuden jopa monen vuoden jälkeen, olen myös puhunut siskon,ystävien ja kummitytön kanssa puhelimessa ja monella tapaa tuntenut kiitollisuutta ihmisistä mun elämässä. Tänään olin kuoroharjotuksissa ja oli ihanaa nähä Meekkua ja laulaa taas pitkästä aikaa kunnolla. IMG_5844 IMG_5847 IMG_5849
Olen viimeaikoina miettinyt tätä mun  ja monien muiden blogeja ja bloggaamista yleensäkkin. Mua on suoraan sanottuna ahdistanut ja ärsyttänyt koko bloggaaminen, tai paremminkin bloggaamisen pinnallisuus ja blogimaailma yleensäkkin. Monet asiat saa minut pahalle tuulelle, mutta yritän olla ajattelematta. Onneksi meillä jokaisella on oikeus päättää millaista blogia itse haluaa pitää tai millasia blogeja tykkää lukea. Ehkä blogin kirjottamiseen liittyen on minun mielestä tärkeintä, että kirjottaa niistä asioista mitkä itsestä tuntuu hyvältä. Tottakai lukijoitakin varmasti pitää ajatella, mutta tärkeintä tässä on kuitenkin itseään ajatella. Tämän on tarkoitus olla mieluinen harrastus, sitä se on tähän asti onneksi ollut ja toivon, että on jatkossakin. Itse haluan, että blogini on minun näköinen, että voin seistä sanojeni takana enkä antaa itsestäni väärää kuvaa täällä. Tästä aiheesta vois varmasti tehdä joskus kunnollisen postauksenkin. Vai mitä mieltä ootte? Nyt aion huokasta.. ihanaa, että on perjantai!
Ihanaa viikonloppua!

10 kommenttia:

  1. oii rakas miten ihanasti oot kirjoittanut minusta <3 sä oot yks parhaista asioista mitä mun elämässä on! <3 Ja todella kauniita nuo viimeisimmät kuvat kodista- niin valoisia ja rakkaita ! <3 mää haluaisin niin sun luo yökylään. pitää kyllä suunnitella? teetkö ens la mtn? :)<3 ja tuo lopputeksti, täyttä asiaa! vähän mitä jo puheliemssakin puhuttiin :) ja hei kirjoita aiheesti joskus oikeasti isompi postaus. ps. lomapostauksia odotellessa <3 hali ja pusu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki totta mitä susta kirjotin <3 kiitos rakas <3 voisin kyllä toteuttaa postauksen jossain vaiheessa :) ens lauantaina ei oo mitään, mutta sunnuntaina aamulla taitaa olla kuoro esiintyminen. Mietitäänpä :) <3

      Poista
  2. Mulla on aina ostaa virpojille kans munia, mut sit aina toivon, että ne ei tuliskaan niin "joutuisin" kans syömään ne munat :D Ja ihania nuo kuvat sinun kodista. Kukat piristää kotia niin paljon kotia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, ei muakaan haitannut, että munat jäi itelle syötäväksi :D ja niin totta, jännä miten paljon kukat voikin piristää <3

      Poista
  3. Onko osa kuvista otettu puhelimella kun ovat jotenkin rakeisia? ainakin noi kuusi ensimmäistä kuvaa näyttää hyvin huonolaatuisilta :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä kuvat ei oo niin huonolaatuisia, kaikki kuvat on otettu järkkärillä.. Mutta niiden laatu on ilmeisesti kärsinyt sen vuoksi, että ystäväni on lähettänyt ne mulle Facebookin kautta. Ei pitäisi tehä niin, ku hyvälaatuset kuvat muuttuu huonommaksi..se on vaan niin helppoo :)

      Poista
  4. Kerro toki lisää että mitä oot oikein miettinyt blogimaailmasta. Heräsi kyllä mielenkiinto kun tuosta sai vaikutelman niin ku oisit hyvin kriittinen ja vihainen jostain asiasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mää oo vihainen mistään asiasta, ehkä lähinnä turhautunut joistakin asioista.. Voisin kyllä jossain vaiheessa tehdä postauksen ja puhua omasta näkemyksestäni :)

      Poista
  5. Teeppä joskus sellainen postaus, missä olisi kuvia sinusta pitemmän ajan takaa (vaikka teini-iästä lähtien) ja kertoisit siinä miten olet vuosien kuluessa muuttunut. Sellainen olisi kiva lukea:)

    VastaaPoista