maanantai 17. maaliskuuta 2014

Lontoossa, osa 4.

Kolmantena päivänä meillä oli tiedossa museoissa kiertelyä. Ihan ensimmäisenä paikkana meillä oli Natural history museum. Siellä oli dinosauruksia ja tosi laajasti monenlaisia otuksia. Voin kuvitella, että joillekkin se olisi tosi mielenkiintoinen paikka, mutta mua se ei säväyttänyt niin paljon, kun odotin. Ei mulla oikeasti ole siitä paikasta mitään moitittavaa, sillä älyttömän paljon siellä oli kaikkea, mutta ei vaan ollut sellainen paikka joka mua kiinnosti. Rakennuksena se oli kyllä ihan mieletön ja se oli positiivinen yllätys, tuli ihan mieleen tylypahka! Siellä kiertelyn jälkeen istuttiin siinä pihalla penkillä ja syötiin eväät, jotka ostettiin aamulla lähikaupastamme. Pian lähdimme tsekkaamaan myös British museumin. Mua se ei kiinnostanut lainkaan, mutta lähdin kuitenkin mukaan. Minä ja Riikka pyörittiin siellä vain hetken aikaa ja lopulta mentiin istumaan penkille muiden kiertäessä sitä paikkaa. Sekin oli tosi iso ja hieno paikka, mutta mua ei vaan kiinnosta ne patsaat ja muumiot. Kiertelyn jälkeen mentiin hotelliin ja myöhemmin syömään nandokseen taas, että myös Joni ja Tanja pääsis kokemaan kuinka kiva ruokapaikka se oli, kun edellisenä päivänä käytiin siellä kolmestaan. Ilta hengailtiin koko porukalla meidän hotellihuoneessa ja fiilis oli tosi mukava!

IMG_2085 IMG_2087 IMG_2090 IMG_2102 IMG_2103 IMG_2112 IMG_1932 IMG_2115 IMG_2120 IMG_2121 IMG_2136
                  IMG_2019 IMG_2039 IMG_2042 IMG_2048
Onko teissä lukijoissa parempia museoissa kävijöitä?

11 kommenttia:

  1. Ei hitto! Onko toi se museo missä Night at the museum- leffa on kuvattu? :O Se oli yks mun lempileffoista ala-asteella ja pienen googlettelun tuloksena toi on just se samainen museo! :D Siistiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se leffa on jenkkien natural history museumista, eli kyseinen museo sijaitsee new yorkissa

      Poista
    2. olipas muka kaikkitietävän kuulonen tuo kommenttini! :) mut siis joo, itellekin tuli heti ekana se leffa mieleen ku tuonne museoon astu sisään, sit toiseksi pääportaikosta tuli mieleen tylypahka!

      Poista
    3. Joo näytti Kyl just siltä ku siinä leffassa ! Ja tylypahkalta

      Poista
  2. Neljä asiaa:
    - Tuo viimenen kuva, AAHHAHAH!
    - Oltais ihan hyvin voitu käyttää tää museopäivä(kin) shoppailuun.
    - Minusta ei oo ollu yhtään kauheaa pärstäkuvaa, olen onnellinen!
    - Äitinikin on onnellinen, kun uusia postauksia on tullu viikonlopun jälkeen jo kaks. :D

    Är

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ois voinut käyttää museo-ajan paremmin, eli shoppaillen :D ja päätin olla reilu ja olla laittamatta niitä kuvia! Ja huippu teän äiti :)))

      Poista
  3. kylläpäs meikä on niin hehkeänä ja ihan ittesä näkösenä näissä kuvissa.. rakkaudella nadja :)

    VastaaPoista
  4. Ihania nää kaikki reissukuvat!! <3 haha mä olisin varmaan ollu ihan mielissään tuolla museossa! Olin pienenä aika hullu dinosaurus-fani.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D mää luulen, että moni ois ollu tohkeissaan jos tykkää dinoista :) kiva kuulla, että oot tykänny näistä postauksista! Kiitos<3

      Poista
  5. Määkin oisin varmaan aivan haltioissani tuolla museossa! :) Mutta niin se on, ei voi kaikki tykätä samoista jutuista!

    VastaaPoista