perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä on joka päivä

Viimepäivät on tuntunut hektisiltä. Olen ollut vähän stressaantunut monista jutuista, mutta silti aika onnellinen. Arki on tuntunut vaikealta, varsinkin aamut. Voi luoja kuinka vihaan sitä, kun kello soi aamulla aikasin ja unta ei oo tarpeeksi takana. Aamupalakin tulee monesti syötyä bussipysäkillä tai matkalla sinne, ellen sitten juokse sitä matkaa niinku lähes aina. Nyt onneksi alkoi viikonloppu, niin saa vähän huilata. Tulin just tässä illalla Raaheen. Olen kahdestaan kissan kanssa täällä kotona ja olo on onnellinen. Täällä on aika kiva olla ja huomenna on tiedossa niin paljon kivoja asioita. Nään rakasta kummityttöä pitkästä aikaa ja illalla on tiedossa huippua seuraa ja kaikkee mukavaa, josta myöhemmin sitten kuvien muodossa lisää. Olen aika innoissani!

Normaalisti ystävänpäivänä oon halunnut tehdä jotain kivaa ystävien kanssa, mutta tänään oon pyhittänyt töiden jälkeisen ajan päikkäreille ja pakkaamiselle. Olen viimeaikoina viettänyt tosi paljon aikaa ystävien kanssa ja tää ystävänpäivä on yks päivä muiden ystävänpäivien joukossa. On kyllä ollut hyvä mieli siitä miten tänään on tullut niitä ystävänpäivä-toivotuksia ja yks kortti myös postista. Olen hehkuttanut niin usein täällä blogissa, kuinka kiitollinen olen mun ystävistä ja voin sanoa sen taas edelleen. Ystävät on ne jotka pitää mut kasassa. En ole aina ollut näin onnekas ystävien suhteen, joten nyt todella osaan arvostaa mun ystäviä, jotka on kaikki niin hienoja ihmisiä. Toivon, että osaan olla heille yhtä hyvä ystävä, kun he ovat mulle.

Olisi ihana laittaa kuvia ystävistä tähän, mutta olen iskän konneella ja en voi laittaa muita kuvia, kun niitä mitä nyt kamerasta äsken siirsin. Toisekseen, mulla on niin paljon ystäviä, ei kai ne kaikki mahtuis samaan postaukseen. Kai sanoin jo kuinka kiitollinen ja onnekas oon? :)
Satunnaisia kuvia nyt kuluneelta viikolta.
IMG_1208 IMG_1205 IMG_1199 IMG_1224 IMG_1215 IMG_1213 Mukavaa viikonloppua kaikille, ihanaa ystävänpäivää tänään ja jokaisena tulevanakin päivänä! Muistakaa sanoa, että välitätte!

6 kommenttia:

  1. Ihana tuo kuva sinusta ja Tanjasta! Mää ainaki välitän susta ihan hulluna, oot tärkee! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos! :) ja voi että, niin määkin välitän susta ihan hulluna rakas Meekku <3

      Poista
  2. mä oon niin onnellinen susta Enni<3 mä välitän susta NIIIN paljon<3 mun kultakimpale! Huomenna nähdään, JEE <3 otetaanhan kuvia ;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas, hymy nousi korviin kun luin sun kommentin! Oot niin tärkeä, en voi olla kuin kiitollinen, että ollaan tutustuttu! Ihan huippua, että nähhään huomenna, tuntuu epätodelliselta, että tuun teille yöksi ! :) <3 ja todellaki otetaan kuvia :)))

      Poista
  3. Oot niin täynnä positiivisuutta ja rakkautta etten kestä!♡ sun postauksia lukiessa nousee aina hymy huulille! Jatka samaan malliin niin ei voi tulla ku hyvää!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, ihanin kommentti ikinä <3 ihana kuulla, että musta hehkuu tuollaista, aina ei oo helppoa taistella negatiivisuutta vastaan, kun sitä välillä on liikaa ympärillä.. Mutta taisteltava on:) Kiitos Julia <3

      Poista