tiistai 4. helmikuuta 2014

Hellyyttä ei koskaan ole liikaa, vaan sen puutteesta ihminen vaurioituu.

Voi kuinka paljon olis kerrottavaa. Voin taas todeta kuinka onnekas olen ystävien suhteen. Olen saanut viettää niin paljon hyviä hetkiä läheisten kanssa. Olen huomannut kuinka paljon rakastankaan mun ystäviä. Olen tuntenut syvää kiitollisuutta monta kertaa viimeaikoina, esimerkiksi sillonkun ystävät pyytää mut luokseen ja tehdään yhdessä kasvisruokaa. En pidä ruuanlaitosta, yhdessä tekeminen on aina sitten eriasia.. Loppujen lopuksi pääsinkin aika helpolla, kun tein vaan salaatin ja kuorin perunat. On niin ihanaa istua saman pöydän ääressä läheisten kanssa muutenkin. On ihanaa, että mulla on paljon ihmisiä, jotka haluaa istua mun kanssa alas, kertoa omia kuulumisia ja kuunnella mitä minulle kuuluu. Olen käynyt myös ulkona syömässä esimerkiksi Emilian kanssa ja hänestä on tullut kokoajan läheisempi mulle. Olen tuntenut viimeaikoina myös kovasti surua ja ikävää, mutta kaiken sen keskellä myös onneksi levollisuutta.. Suunnaton ikävä kuitenkin on välillä sellainen, että jalat ei kanna ja toisaalta just poismennyt ystävä on se joka pakottaa mut pysymään jaloillani. Olen viimeaikoina iloinnut myös pienistä asioista, kuten nimipäivälahjaksi saadusta pikku myy-lasista, vaaleanpunaisista neilikoista, jotka vielä reilun viikon jälkeenkin näyttää niin hyvältä. Tänään myös yritin nostaa syvästä ojasta mun pyörää ylös(joku oli heittänyt sen sinne), mutta se oli täysin mahdotonta saada yksin sieltä pois.. Pian afrikkalainen mies tuli luokseni ja kysyi voisiko hän auttaa. Niin saimme yhdessä pyörän sieltä pois, kuinka hyvä mieli tuollaisesta auttamisesta tuleekaan. Muutenkin viimepäivinä monenmoisia kivoja ajatuksia on mieli ja sydän ollut täynnä, että hymyilen pitkästä aikaa aika usein :) IMG_0884 IMG_0888 IMG_0890 IMG_0903 IMG_0923 IMG_1014 IMG_1015 IMG_1027 IMG_1030 IMG_1033 IMG_1079 IMG_1058 IMG_3520
                 IMG_1098 IMG_1110 IMG_1112
Toivottavasti teidänkin elämästä löytyy paljon kiitoksen aiheita. Luulen, että kaikilta löytyy niitä arjen ja vaikeuksienkin keskeltä.. Koittakaa löytää ne asiat, niin jaksatte paremmin :)

6 kommenttia:

  1. <3 eikö se niin mene, että lasi on joko puoleksi tyhjä tai puoleksi täynnä. Nuoren ystävän poismeno tuntuu niin surullisesta ja tarkoituksettomalta, mutta eipä näitä polkkuja kukaan voi tietää. Onneksi on ilon ja surun vuoroja vuorotellen,, sillä jaksaa. Nyt taitaa olla valon ja kevään aika :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en osaa tähän äiti nyt muuta sanoa ku: <3

      Poista
  2. Heippa! Mikä tuo ravintola on mistä nuo hampparikuvat on? Herkullisen näköistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellanen uus paikka Oulun keskustassa, kun Rooster. :)

      Poista
  3. Ihana! Määki kirjotan joka ilta viis asiaa ylös mistä oon kiitollinen ollut päivässä ja kolme asiaa missä oon huomisessa kiitollinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähänkö huippua, että kirjotat kiitollisuuden aiheita ylös.. niitä löytyy yllättävän paljon,kun niitä alkaa tiedostamaan.. niin pieniä kun isojakin :) <3

      Poista