maanantai 6. tammikuuta 2014

Ongelmat kuvien kanssa selvitetty!

Olen saanut ystäviltä viestiä puhelimeen, faceen ja sitten myös edelliseen postaukseen tuli kommenttia, että ei saa ladattua kuvia ja osalla mennyt ihan jummiin koko netti avatessaan mun blogia. Latasin nyt bloggerin kautta uudestaan ne kuvat ja ei pitäs enää olla ongelmaa saada auki mun edellistä postausta. Kuvat on nyt pienempiä eikä niin hyvälaatusia.. mutta parempi nyt sekin, kun se, ettei ne näy kaikille ollenkaan... ja haluan, että ihan jokainen halukas kuitenkin pääsee blogiini vaivatta :)
Saararakas neuvoi minua myös äsken, että miten saan uudistuneen flickerin kautta kuvat normaalisti, joten tulevissa postauksissa on tiedossa laadukkaammat kuvat isoina, mutta toivottavasti ilman latausongelmia..

Olin jo epätoivon partaalla sillä luulin, että joudun luopumaan isoista hyvälaatusista kuvista, mutta onneksi jatkossa osaan laittaa kuvat paremmin.. eli seuraavia postauksia odotellessa, eiköhän sellanen tule tässä pian!
Anteeksi kaikille, jotka menetti hermonsa edellisen postauksen kanssa. Uus yritys vaan kehiin ja käykää kattomassa vuoteni 2013!

1 kommentti:

  1. huomasin juurikin tämän - ipadiltä ei näyttänyt - Riston koneelta kyllä. Hyvä kun selvis.

    VastaaPoista