sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Kuulumisia.

Yritän saaha kirjotettua kuulumisia. En yhtään ole varma mitä yritän saaha itsestäni ulos nyt, mutta jotenkin sellanen olo, että pakko saaha kirjotettua jotakin. Olen kattonut ihan käsittämättömän monta jaksoa criminal mindsia, joten sohva ja kehräävä kissa mahan päällä ovat olleet parhaimpia kavereitani viimeaikoina. Olen myös viettänyt paljon hyviä hetkiä ystävien kanssa. Olen ollut eri ystävien luona ja ystäviä on ollut minun luona. Olen jutellut, pelannut lautapelejä, itkenyt, nauranut ja vielä lisää jutellut. Olen käynyt myös syömässä esim. tubassa ja toscanassa. Käynyt viinibaari voxissa ja ollut kiitollinen, että ympärillä on ihmisiä jotka jaksaa kuunnella. Olen piristynyt ajatuksesta lähteä ulkomaille ja tänään saimmekin varattua ystävien kanssa lennot Lontooseen hiihtolomalle, puhumattakaan Espanjan reissusta joka koittaa pääsiäisenä. Olo on useimmiten kiitollinen, ympärilläni on niin paljon ihmisiä jotka välittää. Ensiviikon aikana pitäisi kuitenkin tilata hautajaiskukat ja parin viikon sisällä pitäs löytää musta mekko ystävän hautajaisiin.. kaikki on välillä ihan sumeaa ja välillä pelottavankin selkeää. Täytyy muistaa antaa aikaa tälle kaikelle..

                 IMG_0715 IMG_0713 IMG_0718 IMG_0708 IMG_0881 IMG_0831 IMG_0841 IMG_0847 IMG_0869 IMG_0864 IMG_0872 IMG_0873 IMG_0875 IMG_0877 Kiitos muuten älyttömästi kaikille osanotoista edellisessä postauksessa, ne kaikki lohduttaa ja lämmittää sydäntä. En vaan näin yötä vasten halua alkaa lukemaan niitä uudestaan, joten vastaan niihin kaikkiin sitten myöhemmin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti