maanantai 16. joulukuuta 2013

Paljon kuulumisia..

Nyt tulee kaikkee epämäärästä kuulumista...
On ollut kauhean vaikeaa kirjottaa tänne viimepäivinä. Siihen vaikuttaa niin moni asia... Kuten kiire, väsymys, stressi ym ym. Oon kärsinyt niin paljon migreenistä ja välillä väsymys on niin kamalaa, että päivät menee sumussa. Oon pahalla tuulella ja turhautunut asioihin mitä ympärillä tapahtuu. En kuitenkaan halua vaan angstata, on niin paljon ihania asioita mun elämässä ja oikeasti pitäs keskittyä niihin.. Asiat jotka saa mut alavireiseksi on tyhmiä asioita jotka pitäs jättää ihan omaan arvoonsa ja keskittyä omaan jaksamiseen. Toivon, että tuleva joululoma antaa mulle voimia pitää huolta itsestäni paremmin.

Oon stressanut myös joululahjoja tänä vuonna, joiden ostamisen oon jättänyt taas viimetippaan... Ärsyttää miten sitä joulusin stressaa ja keskittyy epäoleellisiin asioihin. Oon kuitenkin viimepäivinä saanut jotain hankittua ja myös itselle oon ostanut criminal mindsin tuotantokauden ja oon tuijottanut sitä melkeen päivittäin! Ihan kyllä laatuaikaa maata sohvalla ja tuijottaa lempparisarjaa.

Oon myös viettänyt aikaa Saaran kanssa viimeviikolla, kun Saara on ollut muutaman yön mun luona. Sen tytön kanssa on kyllä mielettömän ihanaa olla.. Ollaan naurettu myös ihan hysteerisesti lattialla.. itsellemme ! Yks parhaimpia asioita on kyllä nauraminen.. Just sellanen, että alkaa sattumaan vatsalihaksiin eikä vaan voi lopettaa.

Viikonloppuna kävin myös Raahessa, näin rakasta Marikaa ja pikkusta Vilmaa <3 Illaksi suuntasin Jennan tupareihin, oli ihan mielettömän hauska ilta ja tuli myös naurettua ihan hulluna! Mulla ei ollut kameraa mukana, mutta instagramiin lisäilin kuvia siltäkin illalta. (Mua voi muuten seurailla siellä jos kiinnostaa: enniravander)

Eilen sunnuntaina mulla oli töitä, lasten kauneimmat joululaulut ja meidän päiväkerholaisten joulujuhla siinä samassa. Oli ihanaa kuinka paljon meidän kerholaisia oli siellä ja muutenkin kirkko ihan täynnä!
Näin myös edellisestä kerhopisteestä tuttua perhettä, tuntu niiiin hyvältä ja ihanalta jutella ja halata heitä! Jotku ihmiset varmasti on sellaisia, että ne jää sydämeen pitkäksi aikaa ellei loppuelämäksi. Töiden jälkeen näin myös rakasta Emiliaa, vaihdettiin joululahjat ja mentiin amarilloon syömään. Oli niin ihanaa nähä! <3

Tänään treffasin töiden jälkeen Tanjaa ja entistä työkaveria Mirvaa, oli kyllä niiiiiiin ihana jutella taas pitkästä aikaa. Jäi niin hyvä olo kyllä. Menin sit suorittaan jouluostoksia ja näin stokkalla mun ystävää Tiinaa ja jouduin pidättelemään kyyneleitäni siinä ihmisvilinän keskellä jutellessani ja syy niihin kyyneleisiin oli se, että olin vain niin onnellinen hänen puolestaan. Näin myös toista ystävää stokkalla ja pyörittiin siellä sitten ja juteltiin samalla kun shoppailtiin.. Nyt on niin paljon kevyempi olo.. siis ei sen shoppailun suhteen pelkästään vaan lähinnä sen juttelemisen. Tunnen olevani niin stressaantunut, mutta kyllä päällimmäisin olo silti on kiitollisuus.. Lähinnä ihmisistä joita olen saanut elämääni. Kyllä ystävät on parhautta. Mulla on kotona kauheesti tekemistä, paha siivokin.. mutta oon vaan tyytyväinen kun saan loikoilla tässä omassa sängyssä muumilakanoissa Muru viekussa. Asiat vois olla huonomminkin.IMG_9394
                   IMG_9810 IMG_9813IMG_9821 IMG_9824 IMG_9845 IMG_9849 IMG_9857 IMG_9860 IMG_9903 IMG_9911
Onko muita stressaajia vai onko siellä muilla jo lahjat paketoitu ja siivoukset tehty?

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia ----- pikkuinen Vilma <3 ....kyllä on taas kamera osannut ...ja tyttö sen takana<3.

    VastaaPoista
  2. Tykkään sun blogista, teksti on sujuvaa ja kuvat monipuolisia ja laadukkaita, mutta ainut mikä häiritsee on noiden pisteiden käyttö, varsinkin otsikoissa.

    Mutta lukijan sait minusta, terve vain :)

    Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista, en ole itse kiinnittänyt huomiota pisteiden käyttöön, harmi, että se häiritsee. Kiva, että muuten tykkäät blogista, kovasti tervetuloa lukijaksi :)

      Poista