keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Mun jouluisempaa sisustusta..

Mulla on ollut ilmassa tänäkin vuonna pientä joulukapinaa. Ehkä monellakin tapaa, mutta oikeestaan nyt lähinnä tarkotan jouluvalojen ja koristusten suhteen. Mää en ensinnäkään voi laittaa jouluvaloja ennen 1.adventtia, kun se on vasta se virallinen päivä jollon ne kuuluis laittaa. Oon kuitenkin ennen sitä yrittänyt kaupassa käydessä miettiä, että josko ostais valmiiksi jotain joulusta.. aina alkanut kuitenkin ahistaa niin paljon, että oon sitten vaan kävellyt tyhjin käsin kaupasta ulos. Nyt kuitenkin olen ostanut yhet pienet jouluvalot ja makkariin/olkkariin uudet tyynynliinat ja suloisen pallon, jota heiluttemalla sataa lunta.. tulee niin lapsuus mieleen sellasista! Rullasin myös olkarista mun räsymatot pois ja hain varastosta punaisen nukkamaton. Vaihdoin  keittiön mustavalkosen verhon punaiseen unikkoverhoon ja sohvapöydälle vaihdoin punaset kynttilät valkoisten tilalle. IMG_9352 IMG_9358 IMG_9360 IMG_9377 IMG_9380 IMG_9381 IMG_9391
Miltä näyttää teidän silmään mun "joulusisustus"? Ootteko te laittanut jo enempi tai ollenkaan?

14 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää :) koitetaanko nähä ens sunnuntaina?:) mulla olis sulle paketti nimittäin. Ku en tiiä kerkeänkö nähdä sit sitä seuraavalla viikolla ku oon vielä oulussa!:)

    VastaaPoista
  2. Ei siis nyy tulavana sunnuntaina vai sitä seuraavalla :) onkohan se nyt sit 15pv :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon Raahessa sillon sinä viikonloppuna, mutta voisin yrittää tulla sieltä sillain, että kerettäis nähä.. :)

      Poista
    2. aaa okeii, no mut hei ilmottele <3!!

      Poista
  3. Kaunista.

    Itse laitoin joulutähdet ikkunaan jo hyvä aika sitten, vähän piristämään tuota marras-kaamosta. Vielä ajattelin verhot laittaa, mutta sen kummempaa tänne ei kannata alkaa tekemään, kun muutto sattuu juuri samoihin aikoihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Se on kyllä totta, että ne valot vähän piristää kaamosta.. ja loppujen lopuksi on aika lyhyt aika mitä niitä valoja edes pidetään...

      Poista
  4. Musta varsinkin noi sohvan punaiset tyynyt on ihania! Ois ihana laittaa enemmänkin joulukoristeita, mulla ei oo täällä uudessa kodissa kuin kynttelikkö ja kranssi odottamassa seinälle pääsyä... Enempi ois kivempi niin tulis kunnon joulufiilis. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos. Määki tykkää nuista tyynynpäällisistä! Sun kämppä oli mun mielestä jotenkin tosi joulunen jo pelkästään sen kynttelikön takia :))

      Poista
  5. Mää niin rakastan joulua ja ite saan päälle kunnon joulufiiliksen kun kaivan joulujutut ja tilpehöörit kaapista ja pistän joululaulut soimaan. Tänä vuonna koristelin kodin jouluun jo marraskuun puolella. Inhoan tätä jatkuvaa pimeyttä niin jouluvalot tuo ihanaa lämpöä kämppään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihih. :) pitää kyllä laittaa just sen mukaan mikä itestä tuntuu kivalta <3

      Poista
  6. Hyvältä näyttää.:) Itse oon ihan jouluihminen ja oon laittanut kämpän jouluiseksi heti joulukuun alussa. Pikku hiljaa oon ostellut aina joka vuosi lisää ja lisää tavaraa ja valoja, tänä vuonna ostin kuusen.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      oi epistä, määki haluaisin kuusen!

      Poista
  7. Ihanan tunnelmallisen näköinen joulukoti, pienillä jutuilla saa paljon aikaan. Valot, kynttilät ja tyynynpäälliset on ainakin itellä sellanen rutiini jotka vaihtuu joulukuuhun siirryttäessä. :) Ja vau mitä tapettia, en oo ennen tuollasta nähny, aivan ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos paljon! :) tapetti on kyllä tosi ihana, oon ilonen kun sain sen ihan itse tänne valita :)

      Poista