sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Tästä minä haaveilen..

Eilen yöllä makoiltiin Saaran sängyllä ja selailtiin netistä kaikkia ihania sisustusjuttuja.. Eräässä kuvassa oli sitten artekin mademoiselle-tuoli ja mää oikein huokasin, että "tekisin mitä vaan, ku mulla olis tuollanen" johon Saara sano, että "meillä on tuollanen, ollu jo sillonku olin pieni". Mää en edes uskonut Saaraa, ennenku näin sen tuolin. Musta tuntu, että en saanu henkeä kun olin niin ihastuksissaan siitä tuolista ja niin kateellinen! hah. Tuo kaunis tuoli maksaa 810 euroa, joten en ihan voi pyytää sellaista edes joulupukilta. Tuoli on ihan mielettömän kaunis ja siinä on niin hyvä istua. IMG_8723 IMG_8724 Voin vain huokailla ja toivoa, että jonain päivänä raskisin ostaa tuollaisen tuolin. Onko muita mademoiselle-tuolin faneja?

18 kommenttia:

  1. myös se mademoiselle keinutuoli on aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. no voi - vähänkö on kaunis:) ...ps .e i kannata pyytää joulupukilta;)

    VastaaPoista
  3. Oih, tuo tuoli on niin kaunis!

    Mulla on myös muutamia design-himotuksia, sellaisia joista on ihana unelmoida. Eihän sitä koskaan tiedä, tuleeko niitä saamaan, mutta kyllä ihmisen täytyy haaveilla :)

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on.. mielettömän kaunis! ja ehdottomasti täytyykin haaveilla.. :)

      Poista
  4. MINÄ! Mä oikeesti meinasin tukehtua mun kahviin kun näin, et olit omistanut koko postauksen tälle tuolille, et tiedä kuinka kauan oon miettinyt, että voi kun joku päivä olisi rahaa tällaiseen. Edes siihen yhteen! :D Rakastan tätä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, ihana kommentti Anniina :D Mut siis joo, mää myös rakastan tuota tuolia ja olen kateudesta vihreä niille jotka sen omistaa :DD

      Poista
  5. Ihana tuoli <3 löysin omani facen kirpputorilta eikä tuntunut niin pahalta kun 810e sijasta joutui maksamaan "vain" 300e. Tänään tuoli oli kunnostettavana enkä malta odottaa että saan sen takaisin kotiin. Jos ei välttämättä juuri uutta halua, niin vanhempia ja alkuperäisiä versioita löytää edullisesti huutonetistä, torilta ja kirppareilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenhän mulla on menny tää kommentti jotenkin vähän ohi! joo aika huomattava alennus, onnittelut omasta mademoisesta :)

      Poista
  6. Meillä sattuis nyt olemaan tuommoset myynnissä torissa. Hp 780e/2kpl jos kiinnostaa niin pistän sulle linkin tähän :) Sieltä löytyy lisää infoa. http://www.tori.fi/pohjanmaa/Madamoiselle_tuolit_12668915.htm?ca=5&w=1&last=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että... kyllä jää nyt tuo tuoli kummittelemaan.. en siltikään tiiä, että raskinko vaikka hinta ei nyt niin paha olekaan...

      Poista
    2. Heissan!

      Täältä Porista löytyisi kotia kaipaava Madamoiselle suht hyvässä kunnossa , hinnasta voitaisiin neuvotella.

      Terkuin Teija

      Poista
    3. Heissan Enni!

      Täällä Porissa olis yksi kappale Madamoiselle tuoleja myynnissä. Hieman kaipaa ehostusta, mutta kuitenkin aikas siisti nytkin. Jos kiinnostut niin ollaan yhteyksissä ja neuvotellaan hinnasta.
      040 3655460 - Teija

      Poista
    4. Hei Enni!

      Porista löytyisi kyseinen tuoli hintaan 600, kaipaa pientä ehostusta.

      Terkuin Teija

      0403655460

      Poista
    5. Kiitos tarjouksesta, mutta nyt ei valitettavasti ole varaa tuohon :/

      Poista