lauantai 30. marraskuuta 2013

Synttärilahjoja..

Taas sanon saman, että ei niitä lahjoja samallain enää aikusena oota, mutta kyllähän niistä tulee aina niin hyvä mieli. Rakkaat on ajatellut just sua ja sain kyllä taas niin mun näkösiä lahjoja.. ihania ja tarpeellisia juttuja!

Ihanalta Tiinalta sain itsetehdyn kortin, joka oli itsetehdyssä kuoressa. (unohdin vaan kuvata sen kortin!) ja tuolla ihanan paketin sisällä oli Tiinan itsetehtyä suklaata.. ja voin kertoa, että oli taivaallista! oispa synttärit useamminku kerran vuodessa :DIMG_9047 IMG_9215
Rakkaalta Marikalta ja Vilmalta sain ihanan korin, jonka sisällä oli kortin lisäksi suklaata, muumi-teetä, syväpuhdistavaa shamppoota ja kalenteripyyhe vuodelta 89! Pyyhe on niin aarre, etten raski käyttää sitä pyyhkeenä, vaan täytyy keksiä sille joku kiva paikka. Oon kyllä onnessani, että Marika on löytänyt tuollaisen pyyhkeen mun syntymävuodelta!IMG_9216 IMG_9225Suloiselta Emilialta sain yves rocherin tuotteita ja suklaata! Oon testannut jo kaikkia ja tosi ihania! ja suklaakin on jo syöty...IMG_9239Meekulta ja Jennalta sain aivan ihania body shopin tuotteita! Nuo tuotteet oli kyllä niin tarpeeseen!IMG_9244Äidiltä, Ristolta ja Ilonalta sain  ihanan muumikalenterin ja vihdoin iki-ihanan kahvelikorun! Sain myös kirjan keskuskoulusta, jossa olen siis ala-asteen käynyt.. Oon ihan mielissään lukenut tuota kirjaa! IMG_9254 IMG_9246
Tanjalta, Riikalta ja Eevalta sain söpöt kukkaset ja lahjakortin! Kyseinen lahjakortti on rentouttavaan intialaiseen päähierontaan 40 minuuttia. Olen ihan innoissani tästä!  IMG_9257
Rakkaalta Sarelta sain muumien muutto-sarjaan liityvän kulhon. Ei varmaan tarvi sanoa kuinka paljon rakastan tuota?! Sain myös karkkia, mutta ne on mennyt jo parempiin suihin.IMG_9264

Iskä ja Anne lähetti mulle postissa kortin ja ihanan simpukkakorun, jonka he ovat ostaneet mulle ulkomailta.. koru on tehty käsin ja ihan mielettömän kaunis. Myös tilille oli tupsahtanut rahaa isältä :)
IMG_9251

Tässä suurinosa lahjoista, kiitos ihan jokaiselle. Tottakai olen onnellinen näistä tavaroista ihan tavaroina, mutta eniten jokainen lahja lämmittää sydäntä sen takia, että ne tuo mieleen ne ihmiset joilta olen saanut ne. <3

2 kommenttia:

  1. ihanasti kirjoitettu ja kuvattu <3! Sait kyllä kaikkea ihanaa ja ihan just sun näköisiä lahjoja <3
    Mulla on kauhea karkkihimo ja se kasvo entisestään kun näin nuo tiinan itsetehdyt suklaat! Varmasti ihan äääälyyttömän hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos Emilia <3 ja joo ne suklaat oli kyllä tajuttoman hyviä, Tiina on kyllä mielettömän taitava :)

      Poista