sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Synttärijuhlat ystävien kanssa

 Eilen oli kyllä ihan mielettömän ihana ilta/yö! Juhlin ystävieni kanssa synttäreitäni mun luona. Osa heistä oli sellasia, että olen tuntenut jo monen vuoden ajan ja osa on aika uusia ihmisiä mun elämässä. Täytyy sanoa, että olin kyllä tosi hyvillä mielin jokaisesta ihanasta tytöstä, joiden kanssa iltaa sain viettää. Oli myös mukavaa, että mun ystävät tutustu toisiinsa, kun kaikki ei ollut ennen tavannut.. Juttua riitti ja tunnit vierähti kauhean nopeasti. Iltaan mahtui kyllä paljon naurua ja iloa.Sain myös ihan mielettömän ihania lahjoja ja voin vähän vilauttaa myöhemmin niitä täällä blogissakin. Illan päälle mentiin vielä kaupungille ja voitteko kuvitella, että amarillon ovella kaikilta muilta kysyttiin paperit paitsi multa.. Joukossamme kuitenkin oli mua reilu 8-vuotta vanhempia ihmisiä.. Hieman lisääntyy mun ikäkriisi.. :D
Mutta nyt illan kuviin..                
                     IMG_9000 IMG_8996 IMG_9020 IMG_9015
IMG_8950 IMG_9031
IMG_9033 IMG_9036 IMG_9040IMG_9041 IMG_9054 IMG_9063 IMG_9027 IMG_9096 IMG_9093 IMG_9089 IMG_9081 IMG_9077 IMG_9066
                                IMG_9068
                     
                      IMG_9022 IMG_9120 IMG_9114 IMG_9110 Olen mielettömän iloinen eilisestä ja erityisesti kiitollinen kaikista nuista ystävistä mun elämässä. Kiitos tytöt!

12 kommenttia:

  1. Onpa kauniita misuja joka kuvassa<3! Tuli hyvä mieli kun katto näitä kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vaan kauniita ystäviä <3 ja niin mullekkin tulee hyvä mieli kun katon nuita kuvia ja muistelen tuota iltaa :)

      Poista
  2. Sama fiilis kuin Meekulla, tuli hyvä fiilis kuvia selaillessa. :) Oli kyllä mukava käydä sun luona ja tavata uusia ihmisiä! Murun asento on kyllä niin huippu tuossa kuvassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että muillaki ku mulla on hyvä fiilis illasta :) <3 olin kyllä niin onnellinen tuona iltana teidän seurassa! aamubrunssia odotellessa :) <3

      Poista
  3. Ei voi mennä ilta pahasti pieleen kun paikalla on kissa ja kitara! Kiitos Enni ja muut tytöt tosi mukavista juhlista :) Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi :) toivottavasti pian uudestaan jotain kivaa tehtäs :)

      Poista
  4. Ihana asu! Ja kivoja kuvia muutenkin, vaikuttaa hauskalta illalta. :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana blogi sulla! Huippua, että satuin löytämään tämän :) Selasin jo pitkälle postauksia. Jäin siis koukkuun :D Kivan laatuisia nää kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon tästä kommentista! <3ihanaa kuulla palautetta kuvista ja blogista yleensäkkin:) kovasti tervetuloa seuraamaan :)

      Poista
    2. Kiitoksia :P jään kyllä seuraileen tästä eteenpäin. Ihanan symppis kuva tulee sinusta kirjotuksienki perusteella :)

      Poista