keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Sunnuntaina vielä vähän juhlatunnelmissa..

Sunnuntaina oli ihana aurinkoinen sää. Sellaiseen päivään on mukava herätä. Aamupäivällä kävin vähän ulkona, kaupassa ja kotona tiskailin, siivoilin ja leipoin myös kakun. Päivällä sitten Marika, Vilma, Äiti, Risto ja Ilona tuli mun luo kahvittelemaan mun synttäreitä. Sain mielettömän ihania lahjoja ja oli kyllä ihan huippua saada perhettä tänne mun luo. Sai puhua ja nauttia rakkaiden seurasta. IMG_9141 IMG_9154 IMG_9155 IMG_9144 IMG_9156 IMG_9151 IMG_9159
                      IMG_9161 IMG_9162 IMG_9178 IMG_9182 IMG_9190 IMG_9198 IMG_9188

IMG_9183
Perhettä ei nää niin usein kun haluaisi, kun ei asuta samalla paikkakunnalla. Veljen kanssa ei edes samassa maassa.. joten läheisten näkemistä osaa arvostaa ihan eritavalla nykyään. Pian nään myös mun siskoa ja ehkä se päivä vielä lähivuosina koittais, kun veljen sais sieltä kaukaa tänne. Mutta oikein ihana sunnuntai oli, nyt jo ikävä mun rakkaita.

Ps. Rakas ystävä Emilia kirjotti mun lauantaisista synttäreistä ihanasti omaan blogiinsa, jos haluaa käydä kurkkaan vielä vähän synttärimeininkejä, niin painakaa tästä!

6 kommenttia:

  1. Ihana tuo sun paita! Mistä se on? :) Ja niin söpö Vimpula, niinku aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! se on kapphallista.. :) ja joo Vimpula on kyllä aina tommonen söpöliini<3

      Poista
  2. Myöhästyneet onnittelut!

    Vaikutat niin lämpimältä ihmiseltä, että ihan alko itteeni harmittaan sun puolesta nuo migreenit. Tuntuu monella olevan samaa oireilua olevan tähän vuodenaikaan... Tympeä tämä vuodenaika muutenkin, onneksi nyt saatiin vähän lunta valoa tuomaan.
    Ajattelin kuitenkin pari vinkkiä jakaa, jos niistä olisi yhtään apua: Sopivassa suhteessa unta ja liikuntaa (selättää stressistä johtuvan päänsäryn). Tällä leveyskorkeudella ois hyvä olla ulkona auringonvalon aikaan, mikä lienee monelle mahdottomuus... Eli purkista lisää D-vitamiinia. Sitten olis hyvä muistaa se ravinto, eli turhat sokerit pois ja vitamiineja tilalle. Ja jos on lihasjännityksiä, niin voisit kokeilla vaikka venyttelyjä erit. niska-hartiaseudulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista ja vinkeistä erityisesti! Kaikki normirutiinit kuten nukkuminen ja syöminen on heittänyt häränpyllyä tän stressin keskellä, pitäs saaha ehottomasti ne kuntoon, niin vois paremmin. :)

      Poista