lauantai 30. marraskuuta 2013

Perjantain ja lauantain kuulumisia..

Kuinka ihanaa oli eilen alottaa viikonlopun vietto, kun Saara tarjos mun vanhentumisen kunniaksi thaimaalaista ruokaa.. Syötiin mahat täyteen niin herkullista ruokaa ja vaihdettiin kuulumisia samalla. Saara oli mun luona varmaan jonku reilun kolme tuntia ja oikeesti makoiltiin sohvalla melkeen kokoajan. Molempia väsytti niin paljon, että ei kyennyt tekeen muuta... Mutta onneksi sellainen on täysin luvallista. Oli ihanaa viettää aikaa pitkästä aikaa Saakun kanssa.IMG_9235 IMG_9242
Ostin myös eilen aivan ihania kukkia, mutta olin ihan täysin jotenkin unohtanut, että Murulla on tapana tuhota useimpia mun kukkia.. IMG_9269
                         IMG_9275
Tänään olen käynyt kaupungilla pyörimässä kaupoissa, syömässä Otto k:ssa Jarnon kanssa ja kävellyt hänen kanssa keskustasta tuiraan pakkasessa liian vähissä vaatteissa.. Mutta oli mukavaa kävellä ja jutella samalla. Kotona olen laiskotellut lämpimässä ja illaksi lähtenyt katsastamaan Tiinan ihan uuden kodin, johon hän on tänään muuttanut! Vein myös mun ihanat kukat Tiinalle, ajattelin, että niistä on enemmän iloa hänelle, kun minulle kirjahyllyn päällä.. Tiinan kotona kaikki oli jo paikallaan ja oli mielettömän viihtyisä ja kodikas pieni asunto! Oli muutenkin aivan ihana ilta Tiinan kanssa. Join myös siellä eka kertaa glögiä tälle vuodelle, oli niin herkullista!
IMG_9277 IMG_9282 IMG_9294 IMG_9300 IMG_9286
Yritän mennä aikasin nukkumaan, että jaksaisin aamulla nousta vähän siivoilemaan ennenku lähetään rakkaan Marian kanssa ostoksille zeppeliiniin. Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti