lauantai 9. marraskuuta 2013

En keksi edes otsikkoa...

Huh huh.. Ollu aikamoinen viikko tähän mennessä. Viikkoon on mahtunut paljon hyviä hetkiä, kuten Maijan kanssa elokuvissa käynti, Marin kanssa Saaralla kyläily, Jarnon luona iltateellä avautuminen, Marin luona hääpuvun ja korujen sovitteluja. Oon myös tälläviikolla pessyt kovasti pyykkiä, silittänyt verhoja, pessyt ikkunan ja muuten vaan siivonnut kotona. Jos jättäisin kuulumiset tuohon, niin vaikuttas siltä, että mulla on ollut tosi ihana viikko ja oon ollut tosi reipas. En kuitenkaan aio kaunistella mun kuulumisia.. Nuiden mukavien asioiden lisäksi oon myös kärsinyt migreenikohtauksista useampaan otteeseen, eilen illalla oli pahin. Töihin kulkeminen on tosi rankkaa ja sen seurauksena nukun ihan liian vähän öisin ja sen seurauksena oon tietty tosi väsynyt kokoajan. Olen ollut tosi pahalla tuulella.. Saanut raivareita ja välillä itkenyt. Oon oikeasti itkenyt tosi paljon.. Niin töissä kun kotonakin. Eilen tulin kotiin ja musta tuntu, että voisin vaan räjähtää. Oli pakko alkaa nukkumaan, että pääsisin pakoon sitä oloa. Heräsin sitten migreeniin.. Lääkkeillä pääsin siitä eroon, mutta paha olo oli silti. Katsoin telkkarista lempparisarjaa: vain elämää ja join hyvää siideriä. Myöhemmin katsoin nenäpäivän show:ta telkkarista, tajusin kuinka pienet murheet mulla on oikeesti ja oli pakko tehdä pieni lahjoitus.. Illalla myös maalasin pitkästä aikaa ja se tuntu hyvältä. IMG_8680 IMG_8696
                      IMG_8689
                      IMG_8692
                      IMG_8686 IMG_8698 IMG_8702 IMG_8703
Nyt on lauantai ja ihanaa oli herätä, niin ettei ollut kiire nousta. Aion ehkä vielä nukkua vähän lisää. Aion vähän siivota vielä ja sitten taidan hurauttaa pois täältä Oulusta.. taidan ottaa suunnaksi Raahen. Koko Oulu ahistaa nyt, että pienikin maisemanvaihto tekee varmasti hyvää. Mukavaa viikonloppua kaikille!

8 kommenttia:

  1. Voii tsemppiä rakas ♥ oot ihana! Voimanhali tätä kautta ♥ rentoudu Raahessa ♥

    VastaaPoista
  2. Juuri samanlaiset fiilikset tuli mullakin tuon Nenäpäivä-lähetyksen aikana. Seuraavan kerran, kun omat murheet tuntuu taas kaatuvan päälle, niin suosittelen katsomaan tämän kohdasta 24:20 alkaen: http://www.ruutu.fi/ohjelmat/sarasvuo/kausi-1-jakso-7

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tuosta linkistä, piti kyllä heti kattoa! Oli kyllä tosi koskettava!

      Poista
  3. Olen seuraillut blogiasi jo pitkään. Ihana kun kerrot tänne kaiken niin kaunistelematta :) se on pistänyt merkille että olisiko sinun helpompi muuttaa kempeleeseen jos työmatka on niin hankala? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kempeleeseeen muuttoa on moni ehdottanut, mutta ei se oikeastaan ole mulle vaihtoehto. Kun mun kaikki harrastukset ja varsinkin ystävät on Oulussa, niin en haluais olla vapaa-ajalla jumissa kempeleessä, kun bussit kulkee niin huonosti. Muutenkin seurakunnan työntekijänä mua ärsyttäs asua siellä, kun se on niin pieni paikka. Täytyis alkaa harkitseen, että oisko vara pistää auto tai sit etsiä uutta työpaikkaa... Saapa nähä. :) Kiva kuulla, että olet pitkäaikainen lukija :) <3

      Poista
  4. eikö se menekin vähän niin ,,,että surin huonoja kenkiä kunnes tapasin miehen, jolla ei ollut jalkoja !
    Mutta jokainen oma tunne on tärkeä ja sitä on hyvä kuunnella - ja puhaltaa ulos ja jatkaa matkaa..Tuo työmatka juttu kyllä turhauttaa..:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä.. se on totta. Se on hyvä välillä miettiä ja osata arvostaa mitä itellä on,mutta tosiaan myöskääön ei saa vähätellä tai kieltää omia tunteita.. kaikilla on ne omat juttunsa. Pitää kyl keksiä joku ratkasu tuohon työmatka ongelmaan...

      Poista