torstai 21. marraskuuta 2013

24

Tänään olen täyttänyt hurjat 24-vuotta. Aamulla ennen töihin menoa kävin kaupassa hakemassa työkavereille suklaata ja lapsille muumitikkareita. Istuin bussissa ja odottelin iskän soittoa.. ja niinhän iskä pian soittikin ja perinteisesti lauloi minulle onnittelulaulun, Maj-mummun perinnettä jatkaen. Isän laulu vaan kuuluu mun synttäreihin. Töissä työkaverit myös lauloivat minulle onnittelulaulun ja antoivat ihanan synttärilahjan! Yks työkavereista totes laulun päälle "Ikäloppu" johon toinen sano, että "eikä oo, ku meidän vauva". Edelleenkin olen siis meidän työpaikan nuorin työntekijä. Ja just se ristiriitanen fiilis mulla on, että tuntee itsensä vanhaksi ja samaan aikaan niin nuoreksi. Lapset lauloivat myös  minulle onnittelulaulun ja oli kyllä niin liikuttavan kuuloista! Tikkarit toi hymyn jokaisen kasvoille ja muutenkin oli kyllä hyvä päivä töissä. Töiden jälkeen lähdin rakkaan ystäväni Marin kanssa mun synttäreitten kunniaksi syömään Olimpokseen ja sen jälkeen elokuviin kattomaan Dianan, joka osottautui meidän molempien mielestä tosi hyväksi elokuvaksi.IMG_8923 IMG_8927 IMG_8933 IMG_8943 IMG_8940 IMG_8945
Puhelin ja  erityisesti facebookin seinä on täyttynyt onnitteluista.. En voi kuin hymyillä. Myös Mari laulo mulle äskettäin ja Saara myös lauloi minulle puhelimessa.. Joten olen saanut tänään kuulla jo 5 onnittelulaulua! <3
Päivä on ollut oikein ihana ja olo on kiitollinen.
Viikonlopun juhlia odotellessa.. 

10 kommenttia:

  1. Paljon onnea 24-vuotiaalle täältäkin! Aika törkeän herkullisen näköisiä nuo kuvasi....

    Enni, sinulle on haaste blogissani - käypä kurkkaamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, on ollut kyllä herkullinen päivä! Kiitos paljon onnitteluista ja haasteesta :)

      Poista
  2. onneksi se on iskä joka laulaa sinulle, enkä minä;) hänellä sentään on lauluääntä. Yritin kyllä soittaa illalla, mutta puhelimeesi ei saanut yhteyttä - arvelinkin,että olet juhlahumussa. Nähdään sunnuntaina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo akku on loppunut :) nähhää sunnuntaina, ilmottelen jotain aikaa tässä jossain vaiheessa :)) <3

      Poista
  3. Aika ylimielisen näkönen akka tuo ruutupaitanen... taijanki olla ihte siinä :-) kiva ku jaksat kirjotella :-) syntsyjä vieläki sinne <3 -marbula

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha, etkä oo ylimielisen näkönen :D Kiitos rakas <3

      Poista
  4. Onnittelut ihanalle Ennille! :-) Kauniina oot ollu varsinki synttäripäivänä!

    VastaaPoista
  5. Onnea onnea vähän myöhässä :))

    VastaaPoista