perjantai 4. lokakuuta 2013

Viikonloppu jo kiikarissa!

Jännä miten arkipäivät menee tietyssä sumussa.. koen, että olen ihan suhteellisen reipas ollessani töissä tai ystävillä, mutta kotona ollessani väsy ottaa vallan ja nukun suurimman osan ajasta. Siitä seurauksena kodin siisteyden ylläpito on melkein mahdotonta. Kun ei vaan jaksa. Ei ehdi edes oikein ajatella mitään, kun sohva vetää puoleensa,. on vaan pakko sulkea silmät. Tänään ystäväni Mari haki mut töistä, meillä meni ajaa kempeleestä moottoritieltä kotiin reilu 10 minuuttia. Huomenna aamulla töihin meno kestää taas reilun tunnin. Siihen lasketaan se kun lähden kotoa kävellen bussipysäkille, oon bussissa ja sitten taas kävelen pysäkiltä töihin. Jos menisin töihin kahdeksaksi, aikaa kuluis vielä enemmän, nimittäin 1 h 15 min.. siihen on laskettu myös se aika, kun joudun vaihtamaan bussia ja odottelemaan seuraavaa. En tiedä miten 25minuutin odottaminen onnistuu talvella kovilla pakkasilla? Mutta takasin siihen siivoamiseen, tänään olen vihdoin vähän siivonnut.. Väsytti, mutta oli vaan ihan pakko. Tiskit jäi tiskaamatta, mutta muuten on ihan suhteellisen siistiä. Siivouksen ja suihkun jälkeen katoin tallennuksesta idolsin lopun, sytytin kynttilän ja join yhden siiderin.. En oikeastaan tiiä miksi, mutta teki vaan mieli.  Aamulla mun pitää herätä tavallista aiemmin, sillä aion jättää pakkaamisen aamuun.. Mari käy töiden jälkeen hakemassa mun asunnolta mun tavarat ja kissan ennenku hakee mut töistä..Sieltä suoraan lähetään ajamaan, pääsen siis Marin kyydillä  Raaheen. Perjantai-illaksi rakkaan kummitytön luo ja lauantaina olis tarkotus lähtä käymään Alpuassa äidin luona. Olen kyllä niin innoissani viikonlopusta! IMG_7409 Mua ei väsytä kyllä yhtään, mutta aion silti mennä nukkumaan.. Kellokin näyttää jo 0:29. Hyvää yötä kaikille ja mukavaa alkavaa viikonloppua!

 ps. Käykäähän kurkkaamassa, kun kaverini Tiina alotti uuden
 blogin!

1 kommentti: