sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Torstaina olin haukiputtaalla...

On ollut puhetta jo pidemmän aikaa, että meen kyllään Anskun kottiin haukiputtaalle ja saatiin sovittua vihdoin ja viimein, että meen syyslomalla. Torstaina hyppäsin bussiin ja pienellä jännityksellä olin, että osaanko jäähä oikealla pysäkillä.. Anskun ohjeiden ja bussikuskin opastuksella pääsin perille! Oli ihan mielettömän ihana päivä siellä.. tai oikeastaan myös ilta! Siellä vierähti joku yli 6 tuntia!  Aika meni niin nopeasti jutellen ja lauleskellen.. ja syöden!! Oli kyllä ihanaa, että siellä oli myös kyläilemässä Heidi.. ja oli ihanaa nähä pitkästä aikaa Anskun ihanaa äitiä Päiviä ja ihanan hauskaa pikkusiskoa Iidaa! Laitan tähän muutaman kuvan minusta torstailta ja sitten loput kuvat onkin Anskulta. IMG_8393 IMG_8387 IMG_8423 IMG_8422 IMG_8429 IMG_8438 IMG_8441 IMG_8442
Tuollaisia päiviä ja iltoja sais olla kyllä useamminkin. Mulla oli ihan mielettömän hyvä, rentoutunut ja onnellinen olo kokoillan . <3

2 kommenttia:

  1. Aivan upea tuo viimeinen kuva! Voihan viineri, että mä rakastan kynttilöitä... <3 Kissojen myötä niitä ei kuitenkaan ole oikein voinut polttaa, joskus oli pöydällä pari ja yhdellä kisulla mustat ja kiharat viikset... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :D Mun kissa kyllä antaa olla kynttilöiden rauhassa, varsinkin tuikkuja uskallan polttaa.. mutta sit vähän korkeampia kynttilöitä poltan aina tosi varovaisesti.. Muru nyt ei varsinaisesti mee niiden luo, mutta jos se saa hepulit ja ravaa pitkin kämppää niin pelottaa, että se kaataa ne :D eilen oli sellanen tilanne, että se juoksi ja hyppi.. niin oli pakko sammuttaa kynttilät :D

      Poista