sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Päivä kuvina..


Päätin pitkästä aikaa tehä päivä kuvina-postauksen, eli tää postaus on perjantailta.
Kello soi 5:50, mutta oli pakko torkuttaa yhdesti.

IMG_7411
Ekaks tietty Murulle ruokaa..
IMG_7428
Aamupesulle, meikit ja hiukset kuntoon!
IMG_7430 IMG_7440 IMG_7449 IMG_7454IMG_7469
Kerrankin kerkesin syödä aamupuuron pöydän ääressä, jonka jälkeen pakkasin mun tavarat ja laitoin ne eteiseen valmiiksi, että Marin on helppo ne käydä siitä vaan hakemassa.

IMG_7441 IMG_7472
Oli siis vähän myöhempi meno töihin, joten lähin puol.8 kävelemään pysäkille noin kilsan päähän ja matkustin töihin kempeleeseen.


IMG_7479
Työpäivä meni mukavasti ja tässä muutamia kuvia sieltä..
IMG_7488 IMG_7489 IMG_7492 IMG_7495
Töiden jälkeen Mari ja Teemu tuli hakemaan mua, he olivat hakeneet mun tavarat ja kissan jo mun luota.
IMG_7497 IMG_7499
Tuntu hirveen hyvältä tulla Raaheen, hymyilin vaan ! ja oli ihanaa, kun iskä oli tehnyt mulle kasvissosekeittoa!

IMG_7503 IMG_7507 IMG_7508
Syötyäni lähdin hakemaan lainaan iskän autoa..
IMG_7509 IMG_7510                        
Sen jälkeen menin hoitaan mun kummityttöä Vilmaa illaksi. Olin niin onnellinen, kun sain viettää illan pikkuisen kanssa. Me leikittiin vaikka mitä.. piirrettiin, luettiin, laulettiin.. ja tietysti syötiin iltapuurot, käytiin pesulla ja pistin sitten pikkusen nukkumaan. En oikeen osaa kuvailla, kuinka iloinen ja kiitollinen olin niistä hetkistä, kyllä se tyttö on aikamoinen tapaus! Selitin jotain ja neiti 2vuotta kysy multa yhtäkkiä, että "mitä sää Enni oikeen tarkotat?"

                    IMG_7516
IMG_7521 IMG_7529


IMG_7531 En enää loppuillasta ottanut kuvia, kun keskityin vaan touhuileen tyttösen kanssa ja Vilman isän tullessa iltavuorosta kympin aikaan, ajoin kotiin ja aloin heti nukkumaan.. Olin väsynyt, mutta onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti