sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Lauantain ja sunnuntain kuulumisia..

Lauantaina heräsin ystäväni luota, kun keskustelut venyivätkin niin pitkiksi, etten yöllä jaksanut enää lähteä kotiin. Tunsin kyllä suurta kiitollisuutta sinäkin aamuna, että elämässäni on niin mielettömän hienoja ihmisiä.. Eilisaamusta on kuva aamukahvista joka mulle keitettiin ja leivästä joka mulle tehtiin. IMG_7776 Tulin kotiin vähä ennen puoltapäivää ja mun oli tarkotus saaha siivottua, mutta väsy alko painamaan.. joten nukuin ja yritin vähän siivoilla. Menin illalla vielä kaverin Anun tupareihin ja oli kyllä älyttömän mukava ilta! Siellä oli myös ihana Reino-kissa ja Sonja-koira! IMG_7779 IMG_7782 IMG_7784 IMG_7787 IMG_7808 IMG_7810 IMG_7828 IMG_7829 IMG_7833 IMG_7836 IMG_7791 Illan päätteeksi menin vielä käymään Maijan luona ja oli kyllä ihanaa nähä, kun ikäväkin oli jo ehtinyt tulla. Tänään mulla on ollut työpäivä ja harmittaa älyttömästi etten ottanut kameraa mukaan töihin. Juhlistettiin siellä kempeleläisiä neljävuotiaita lapsia, meillä oli monia toimintapisteitä, joissa minä olin tekemässä kasvomaalauksia ja se on kyllä niin mukavaa hommaa, että voisin tehä sitä vaikka joka päivä! Meillä oli tapahtuman alussa näytelmä ja itse olin esilaulajana näytelmän lauluissa. Oli ihanaa nähä monia tuttuja ja kaikinpuolin jäi tosi hyvä fiilis tapahtumasta! Töiden jälkeen käytiin vielä Tanjan kanssa zeppeliinissä kaupassa ja syömässä. Nyt kotona ja odotan jo sitä, että Saara tulee tänään mun luo yöksi! Sitä ennen kuitenkin on pakko siivota. Miten teidän viikonloppu on sujunut?

4 kommenttia:

  1. kylläpä on taas niin kauniita kuvia - ja tuo koirahan on kuin tessu vauvana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja Sonja oli kyl just ku pienempi versio Tessusta, aivan ihana koira!

      Poista
  2. Ihana kuva sinusta, oot kaunis<3 Ja elukatki on ihan söpöjä ;)

    VastaaPoista