sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Laatuaikaa mun tyttöjen kanssa!

Keskiviikosta torstaihin sain luokseni Marikan ja Vilman. Heidän kanssa viettämä aika on aina laatuaikaa! Heidät kun näkee, nii sydän oikeasti täyttyy rakkaudesta ja kun pitää sanoa heippa, niin haikeus ja ikävä iskee heti. Kaivoin Raahessa ullakolta mun vanhan nuken ja joitain muita leluja ja Vilma kyllä tykkäs niistä kovasti ja alko heti leikkimään. Käytiin myös kaupungilla ja Marikan mentyä kirpparille, minä ja Vilma mentiin kahvilaan ja pariin muuhun kauppaan. Marika meni veljensä kanssa syömään ja elokuviin, minä sain olla kahdestaan illan Vimpulan kanssa. Marikan tultua illalla takasin, oli ihanaa jutella asioista ihan kahdestaan. Seuraavana päivänä sain vielä hetken viettää aikaa heidän kanssa. Kyllä olen onnellinen, kun nämä tytöt kuuluu mun elämään.
IMG_8329 IMG_8334 IMG_8336 IMG_8348 IMG_8342 IMG_8361 IMG_8371 IMG_8365


8 kommenttia:

  1. ihana pieni Vilma :) kyllä oli makee tuo lätsä :) --- lattialla lojuva laukku on muuten vanha - olen saanut sen joskus vähän Vilmaa vanhempana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo lätsä löyty kans ullakolta.. en tiiä onko se mun vai Fannin vanha.. annoin sen Vilmalle lainaan :)

      Poista
  2. Vilma on kyllä kyllä aivan äärettömän kaunis pieni tyttö. <3 :)

    VastaaPoista
  3. Vitsi vilma on ihana ♥ ja mikä video, niin söpö!

    VastaaPoista
  4. Ootpa kivasti muuttanu sun blogin ulkoasua sekä tehnyt kauniin bannerin. :) Liityin viimeinkin virallisesti lukijaksesi, jeee!! :) Kivaa sunnuntaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos paljon Heidi! Joo ulkoasu on saanut vähän muutoksia pikkuhiljaa tässä viime kuukausina :) ja jee, tervetuloa viralliseksi lukijaksi :D <3 kivaa sunnuntai-iltaa sinne ja alkavaa viikkoa :)

      Poista