sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Viikonloppu kuorolaisten kanssa.

Takana on mukava viikonloppu, jonka vietin meidän paljaat jalat-kuoron kanssa. Tosin se oli mulle aika erillainen kuoroviikonloppu, sillä en ole voinut vieläkään laulaa, kun puheäänikin palautui vasta perjantaina. Olen kuitenkin ollut aika aktiivisesti mukana kuorolaisten kanssa, vaikka en ihan kokoajan harjotuksissa. Minä lähinnä valokuvasin ja videokuvasin kuorolaisia, auttelin välillä keittiön puolella Jompea (ja on ollut kyllä ihan huippua viettää aikaa hänen kanssaan!) ja majotin kotiini kolme kuorolaista.. 

Kulunut viikko kotona ja töissä on ollut rankkaa olla laulamatta ja oon tajunnut, kuinka oleellinen ja iso osa se on mun elämää, kun yhtäkkiä se ääni vietiinkin pois.. Ajattelin, että varsinkin viikonloppu tulee olemaan rankka, kun oli kuoron kanssa harjotuksia ja esiintymisiä,eikä itse voi osallistua...  Olen ollut reilu 6-vuotta tuossa kuorossa enkä koskaan yleisön puolella.. Oli tosi mielenkiintoista kerrankin kuunnella meidän kuoroa, koska sen näköjään kuulee ihan eritavalla kun kuulee kokonaisuuden.. Itse kuorossa laulaessaan kuulee lähinnä oman ja vieressä olevan äänen, eikä sitä kokonaisuutta. Olen oikeasti nauttinut älyttömästi ja en ole  loppujen lopuksi osannut edes harmitella, etten itse päässyt mukaan tälläkertaa. On myös ollut aika outoa olla kaikissa tilaisuuksissa muutenkin laulamatta, mutta on kuitenkin virkistävää ja erillaista vaan kuunnella. 
Nyt tähän väliin kuvia kuluneesta viikonlopusta..












Kuorolla oli eilen kaksi esiintymistä ja tänään yksi, ja täytyy sanoa, että oon mää kyllä aika ylpeä meidän kuorosta. Meillä on ihania uusia kappaleita ja kuoro kuulosti puhtaalta ja raikkaalta... Mua vaan  hymyilytti ja itketti.
<3

4 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä siltä, että teillä on ollu mukava viikonloppu! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan kotoisan näköinen kämppä! :-) Ja suloiset nuo villasukat<3

    VastaaPoista