tiistai 3. syyskuuta 2013

Väsymyksestä sekasin...

Kello on 3:17 yöllä. Kuinka järkevää on makoilla sohvalla ja tehä tätä postausta tähän aikaan? Ei kovin järkevää mun mielestä. Tänään töissä oli hyvä päivä, lapset saapu vihdoin ja "normaali"arki pyörähti käyntiin ja uuden työparin kanssa työskentely oli mukavaa, kaikki sujui hyvin ja meni omalla painollaan. Töiden jälkeen mulla oli jotenkin väsy.. sellanen, että nukahtaisin jos menisin kotiin.. ärsytti vähä kaikki, joten päätin mennä elokuviin kattomaan varjojen kaupungit:luu kaupunki. Aikamoista mättöä, mutta silti hyvä. Ajatukset sai muualle ja on se vaan niin mun juttu tuo elokuvissa käyminen. Oli jo ilta, kun pääsin kotiin. Oon nukahtanut alkuillasta sohvalle, mennyt unenpöpperössä omaan sänkyyn ja herännyt kahen jälkeen kun kissa on riehunut, pessyt meikit, syönyt yöpalaksi ruisleipää ja nyt tässä.. Kummallinen olo... ihan sekava olo, kun on niin väsynyt. Miksi arkena väsyttää niin paljon, vaikka ei kokis töitäkään kovin rankaksi? Onko se ainainen ihmisten kohtaaminen sitten se joka väsyttää? En tiiä. Nyt kerkeän nukkua jonku kaks tuntia, joten takasin omaan sänkyyn! Kuvituksena saatte arkiset kuvat, jotka oon ottanut pari viikkoa sitten.. Toisen aamulla mennessäni töihin ja toisen iltapäivällä lähtiessäni töistä kotiin.

Onko muita väsyneitä arjen keskellä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti