tiistai 17. syyskuuta 2013

Teetä ja sympatiaa..

Tämä päivä on mennyt kotosalla lepäillen, oon yrittänyt olla nukkumatta kauheesti, etten menetä yöunia. Oon onnistunut siinä, oon nukkunut nimittäin vaan 15 minuutin päikkärit. Oli pakko käydä lähikaupassa, kun kissanruoka loppui.. muuten olen vain lepäillyt sohvalla. Saara käväs täällä ja oli niin outoa, kun ei voinut jutella toiselle oikeen mitään.. juttelin myös Tanjan kaa puhelimessa ja sitä vaan nauratti, kun se ei kuullut mun puhetta tai saanut selvää.. Mutta ainakin sujuvasti pystyin kuuntelemaan häntä. Huomasin muuten puhelun aikana, että nauraminen onnistuu helpommin kun puhuminen! Kävin myös tosiaa siellä valintatalossa tänään ja oli aika jäätävää, kun siinä vaiheessa ääntä ei lähtenyt oikeen mitään ja myyjän kysyessä multa, että "laitanko pussiin".. niin kuiskasin, että "Joo".. Mää aloin sit miettiin, että kuinka tyhmänä se mua pitää, kun kuiskailen ja sitten mää sanoin, että "mää oon puhekiellossa" ja se sano, että "ai mitä?" ja mun piti pistää kaikki peliin, että sain sanottua sen niin, että se kuulis sen. Kotimatkalla tuli muutamia tuttuja ja naapuri vastaan ja he saivat kyllä oikeastaan lukea mun huulilta sen "moi". Tää on oikeasti aika kummallista, kun ei pysty puhumaan.. Mulla ei oo koskaan aiemmin ollut tälläistä tilannetta, että ei oikeasti saa eikä voi puhua. Nytkun on kotona, niin mua laulattas ihan kauheesti.. Pari kertaa oon yrittänyt alkaa automaattisesti vaan laulaan ja sitten huomannut, että jaahas... eipä lähe pihahustakaan. Huomenna töihin ja tulee olemaan oikeasti vaikeaa olla työkavereiden kanssa puhumatta... Pitää varmaan ottaa joku vihko johon kirjottaa mitä asiaa on... :D

Ollut muuten ihanaa, kun ei oo tarvinut yksin sairastella.. Mulla on ollut maailman paras pötköttelykaveri:


Kun juo teetä hempeästä lempparimukista ja ripottelee pöydälle kukan terälehtiä, niin on helpompaa ajatella mukavia ajatuksia.. :)

Kauniita unia!

2 kommenttia: