sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Tää sunnuntai ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan..

Tänään aamulla siivoilin kuten edellisessä postauksessa kerroinkin.. Ostin ikeasta lisää kehyksiä ja tein vähän kuvakollaasia mun seinälle.. ja nyt oon vihdoin tyytyväinen siihen toistaseksi.. (saatte kuvaa siitä ja koko olohuoneesta myöhemmin).
 Siivoilessa meni tovi ja jossain vaiheessa piti alkaa valmistautuun ettiin kuorovaatteita, nuotteja ja muutenkin valmistautuun esiintymiseen. Mulla oli siis flunssanen olo, mutta ääntä kuitenkin vielä lähti ja pystyin kotona vielä lauleskeleenkin..


Tässä näkyy mun ihanat uudet verhot!
 ja siivottua vessan, laitoin sinne uuden harmaan maton ja pyyhkeet..






 MUTTA ARVATKAA MITÄ!?!? Otsikossa kirjotin, että asiat ei mennyt suunnitelmien mukaan.. Mää menin tosiaan bussilla sinne kempeleeseen ja kun aloin puhumaan siellä yhelle kuorokaverille, niin ei mulla kauheesti sitä ääntä lähtenytkään.. lauloin tosi pienesti ja kun oltiin laulettu jo muutama kerta, niin sittenhän mun ääni lähti pois.. Liikutin oikeesti vaan suuta eikä ääntä lähtenyt.. ja kun lähti, niin ei se kovin kauniilta kuulostanut. Mun oli ihan pakko lähtä siltä seisomalta pois sieltä ja takas kotiin.. Meillä ei siis vielä ollut alkanut se tilaisuus, vaan harjoteltiin meidän ja toisen kuoron kanssa.. Harmitti tosi paljon, että olin turhaan mennyt sinne.. mutta ei voi mitään! Olisin tietty voinut alkaa masistella asiaa, mutta päätin käyttää sen ajan järkevästi, kun kerta tulin kotiin ja tekemistä oli ihan hulluna. Aloin maalaamaan mun pinnatuolia ja siinä samalla maalasin myös mun jakkaran.. Oli kyllä mukavaa maalata ja kattoa samalla telkasta the voice kidsiä..



 Oon myös tiskannut ja siivonnut keittiötä.. Oikeesti on tosi sairas olo, mutta en vaan oo malttanut olla paikallaan.
Saara tuli tänne mun luokse yöksi... Saara on keitellyt mulle teetä ja pitänyt seuraa, kun oon niin raukkeli, ku oon niin kipeä. Nyt on pakko tehä yks työjuttu...

Tää on ehkä epämääräsin postaus ikinä.. mutta ei se mitään!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Oot saanu ihan superisti aikaan ♥ ihanat nuo verhot!! Oot ollu mun mielessä ♥ ps. Lähethän mun kans joskus ikeaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehottomasti lähetään joskus yhessä ikeaan! :) ja kiitos <3 Sääki oot mun mielessä, itseasiassa päivittäin! Näkeminen nyt vähän siirtyy tän mun sairastelun vuoksi, mutta toivottavasti pian :)

      Poista