perjantai 20. syyskuuta 2013

Koulutuksissa loppuviikko

Olin keskiviikkona hiippakuntapäivillä ja näin ihan hirveästi tuttuja!  Ja se oli niin huippua, mutta uskotteko, että myös hankalaa, kun ei pystynyt puhumaan paljon mitään. "Enni sun pitää olla hiljaa, kun sulla on puhekielto".. "joo joo, mää sanon vaan tämän"... Kyllä se ääni sitten myös aina katos sitä mukaan mitä puhuin..
 
Torstain ja perjantain olen ollut valtakunnallisilla varhaiskasvatuksen neuvottelupäivillä. Huippua, että ne oli nyt Oulussa ja päästiin kaikki meidän lastenohjaajat osallistuun niihin. Siellä oli ihan huippua ruokaa ja ihan mielettömän hyvät luennot! Mulla ei ole ollut siellä kameraa mukana, joten laitan tähän nyt vain mun instagram-kuvia..
                                  



En pysty enkä osaa kuvailla mitä mun sisällä tapahtu tuolla päivillä. Musta tuntuu, että oon ollut jotenkin aika hukassa itteni ja ammatillisuuteni kanssa viimeaikoina ja nyt löysin jotain sellasta mitä mulla on ennen ollut, mutta olin kadottanut sen! Mää en osaa selittää tätä sen tarkemmin, mutta mää oon niin onnellinen nuista päivistä ja siitä kaikesta mitä sain tuolta itselleni! 
Ostin myös sieltä ihanan kirjan ! 

                                   

Hymyissä suin lähdin sieltä ja niiin paljon kaikkea uusia ideoita pää täynnä..
En osaa selittää, oon vaan niin iloinen! Viimeaikoina kaikki arjessa on ollut vähän ankeaa ja raskasta..Mutta nyt tuntuu niin eriltä!  ja toivon syvästi, että mun blogi tästä lähin olis vähän positiivisempi... Uskon niin!

Mulla on kolme ihanaa kuorolaista majottunut mun luokse ja aamulla aikanen herätys, joten nyt nukkumaan!
Hyvää yötä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti