sunnuntai 1. syyskuuta 2013

ihanan spontaani lauantai


Lauantaina nukuin pitkästä aikaa pitkään! Saara oli tullut yöllä lukiobileistä mun luokse ja juteltiin johonkin kahteen asti.. ja mulla ainakin oli univelkaa viikoltakin, joten sovittiin, ettei laiteta edes aamulla herätyskelloa, vaan nukutaan siihen asti kun unta riittää. Nukuttiin melkeen kahteentoista asti. Se oli ihanaa... mutta aamupäivä meni ihan laiskotellessa, pötköteltiin sohvalla ja pohittiin mitä kaikkea pitäs tehä, mutta kun ei jaksa. Kohta tulikin kiire ja sovin Päivin kanssa aika spontaanisti, että nähhään kohta ja mennään thaikkuun syömään, joten mulla oli alle puolituntia aikaa käyä pesulla, meikata, pukea ym. Hirviällä vauhilla kuitenkin kerettiin Saaran kanssa bussiin. Saara lähti sitten Raaheen ja minä menin Päivin kanssa syömään. Käytiin myös seppälässä, sen jälkeen istuttiin ulkona, kun oli niin lämmin. Mentiin amarilloon Päivin ystävän Elinan kanssa, oli mukavaa tutustua uuteen ihmiseen! Itse en jaksanut syyä mitään suurempaa, koska edelleen oli maha täynnä. Siellä sai odottaa yli tunnin ruokaa, joten tilasin jälkiruuan, joka tuotas mulle myös tunnin päästä, kun tytöille ruuat. Illan päätteeksi Elina otti vielä jonkun mustikkaisen alkoholittoman, minä ja Päivi yhet mansikkamargaritat. Kello oli varmaan jotain yli yhdeksän, Elina lähti kotiin, minä menin vielä Päiville. Mun akku loppu puhelimesta ja väsy iski. Päivi pyys jäämään yöksi.. Se oli hyvä idea, juteltiin jonku aikaa, lauleskeltiin ja puolenyön aikaan pistettiin jo nukkumaan! Ihana lauantai oli, Päivi on niin rakas ystävä! 
tässä kuvia:











Millanen lauantai teillä oli? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti