tiistai 17. syyskuuta 2013

Haaste!

Haasteen säännöt
- Kiitä haastajaa
- Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 faktaa itsestään.
- Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
- Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
- Heidän pitää valita 11 bloggaajaa.
- Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
- Ei takaisin haastamista.

Kiitos Saara <3


MUN FAKTAT:

1. Oon ollut kohta neljä vuotta kasvissyöjä.

2. Oon aina viihtynyt paremmin kaupungissa, kun maalla...Nyt kuitenkin huomaan kokoajan useammin kaipaavani luonnon rauhaan kaupungin vilinästä.

3. Harrastin lapsena ja nuorena niin paljon käsillä tekemistä, että sain moneksi vuodeksi ähkyn siitä kaikesta.. Oon pikkuhiljaa kuitenkin löytänyt innostuksen takas maalaamiseen. 

4. Olen ollut ala-asteen musiikkikoulussa, mutta olin lapsena niin ujo, etten olis ikinä uskaltanut hakea sinne musiikkiluokalle. Se on harmittanut mua jälkeenpäin.

5. Makaan tällähetkellä sohvalla läppäri sylissä ja tää on tosi vaikeaa, koska Muru-kissa makaa mun mahan päällä myös.

6. Mää tykkään hulluna muumeista enkä ymmärrä miten kukaan voi dissata muumeja. :D

7. Haaveilen joistakin merkkituotteista sisustustavaroissa, mutta en paljon ikään oo haikaillut mistään merkkivaatteista tai laukuista.

8. Kotona yksin syödessä mun on ihan pakko kattoa samalla jotain ohjelmaa telkkarista. En vaan osaa syyä pöydän ääressä. Sillonku syön täällä jonkun kanssa, niin sillon taas on huippua kattaa pöytä ja syödä pöydän ääressä.

9. Sisustaminen on mulle intohimo ja tykkäisin tehä sitä vaikka työkseni.



10. En oo ratsastanut neljään vuoteen ja mulla on kauhea ikävä sitä harrastusta.



11. Mää oon alkanut lakkaan varpaan kynsiä ala-asteella ja siitä lähtien mulla on ollut  aina lakkaa varpaan kynsissä.



SAARAN KYSYMYKSET: 


1. Mikä on suurin unelmasi?

- se, että mulla olis aikusempana jossain vähän syrjemmässä, mutta silti lyhyen matkan päässä kaupungista ihana iso talo, jossa olis valkoiset puulattiat. Haluaisin myös, että mulla olis siellä kissoja ja koira, jotka sais kulkee vapaasti meidän pihalla.. ja tietysti kaikkein tärkeintä; se ihana aviomies ja lapsia.


2. Kuka on tärkein henkilö sinulle tällä hetkellä?

-Vaikea sanoa, että kuka on tärkein. Perhe on tärkein ja ystävät myös, mutta jos yks pitää vaan sanoa, niin sitten sanon kummityttöni Vilma.


3. Ihailetko jotain ihmistä?

- Ihailen moniakin ihmisiä monista eri syistä. Ihailen mun äidin visuaalista silmää ja erityisesti äidin hyvää ihmistuntemusta. Ihailen mun isää, koska se on niin vaatimaton, vaikka se on niin taitava monessa asiassa. Hän on myös aina ollut niin auttavainen muita ihmisiä kohtaan.

Ihailen mun isoveljen Markuksen epäitsekkyyttä ja oikeudenmukaisuutta, toisen isoveljen Ville-Matin kielitaitoa ja sitä älytöntä rohkeutta, kun hän vaan lähtee maailmalle eikä pelästy vaikka joutuis taivasalle vieraassa maassa. Ihailen mun siskoa Fannia, hän on aina ollut ikäistään kypsempi ja hän uskaltaa erottua massasta. Koen, että Fanni on selviytyjä. Oon hänestä tosi ylpeä ja ehkä se siis liittyy myös siihen ihailuun. 


4. Mikä saa sut vihaiseksi?

- Itsekkyys, paskanjauhanta, epäoikeudenmukaisuus, kieroilu, tahallinen toisten satuttaminen, tuomitseminen,


5. Mikä on parasta blogin pitämisessä?

- Kiinnittää eritavalla huomiota siihen, että mitkä asiat on mukavia tavallisessakin arjessa..  Tänne kirjottaminen ja kuvien laittaminen piristää omaa mieltä, kun jäsentää päivien tapahtumia ja siten niitä muistoja ei myöskään unohda niin helposti.. kaiken lisäksi niihin voi aina palata ja on mukavaa katsella mitä kaikkea sitä onkaan tehnyt. Tottakai myös valokuvaaminen on huippua ja tietynlainen yhteys moniin muihin bloggaajiin.


6. Mikä on tavara jota ilman et voisi elää?

- Puhelin, tietokone ja kalenteri on melko tärkeitä


7. Mikä saa hymyn huulille?

- Kummityttö Vilma saa mulle hymyn aina! ja yleensäkkin mun perhe ja ystävät saa melko helposti mut hymyileen! Hymyilen myös ulkona monesti vastaantuleville koirille.


8. Ootko tällä hetkellä tyytyväinen sun elämään?

-Pääsääntösesti olen tyytyväinen. Mulla on ihan mieletön perhe ja ystävät. Saan tehä töitä lasten parissa ja mulla on myös kivoja harrastuksia. Joihinkin asioihin kaipaan kovasti muutoksia, eli asiat vois olla paremminkin, mutta toisaalta.. vois ne olla huonomminkin.. Koitan olla tyytyväinen siihen mitä mulla on.


9. Pelkäätkö jotain asiaa ihan suunnattomasti?

- Mää pelkään sudenkorentoja ja karhuja.. Ja sen takia en mee mielellään metsään.Pelkään myös, että ne asiat joihin oon tyytymätön mun elämässä nyt, ei tuukkaan koskaan muuttumaan. Pelkään myös läheisten menettämistä.


10. Onko sulla jotain tiettyä asustetta/korua jota pidät aina?
-Kello pitää olla aina kädessä, jos astun kotiovesta ulos.


11. Mitä haluaisit sanoa haastajallesi joka laittoi sut tekemään tämän?

-Kiitos Saara kaikista ihanista yhteisistä hetkistä, oon niin onnellinen, että vihdoin tutustuttiin toisiimme kunnolla. Mieletöntä, että ollaan vähänku samaa perhettä!

OMAT KYSYMYKSET:

1. Mikä oli lempiohjelma lapsena?
2. Mitä työtä et osaisi/haluaisi tehdä, miksi?
3. Mitä odotat tulevalta joululta?
4. Mikä on paras keinosi rentoutua, jos oot stressaantunut?
5. Missä asiassa haluaisit olla parempi?
6. Mitkä on sinun vahvuudet ihmissuhteissa? 
7. Mikä oli hauskin leikki lapsena?
8. Mitä asiaa et halua katua vanhana?
9. Haluaisitko mennä iholla-sarjaan tai bb-taloon? Miksi/miksi et?
10. Mikä on lempparijuttu kotona? (jos mahdollista, ota kuva siitä myös)
11. Mikä on suhteesi musiikkiin? 

Haastan:



7 kommenttia:

  1. Ihanasti kirjotit kaikista perheenjäsenistä tuohon ketä ihailet kohtaan, ihana ihana Enni, kiitos<3
    Minä ihailen sun sosiaalisia taitoja, avoimmuutta, herkkyyttä ja rohkeutta mitä sussa on paljon!:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! Koitan keretä toteuttamaan tämän jo tänään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä, kivaa jos teet jo tänään! :)

      Poista
    2. Siirtyy huomiselle, ku tänään menikin niin myöhään joka paikassa juostessa. :D

      Poista
  3. Kiitti!! :) Hehee voin koska vaan jakaa tuon sun rakkauden muumeja kohtaan, en tie mitään parempaa kun muumit! 8)

    VastaaPoista