maanantai 19. elokuuta 2013

Uusi valaisin


Ostin jokunen viikko sitten uuden valaisimen itselleni makuhuoneeseen.. Ei sillä, että mulla ei olis sellaisia ennestään jo ollut useampia.. MUTTA kun näin sen ihanuuden Coloressa... Meinasin pakahtua, se oli mun mielestä niin valtavan kaunis, etten oo toista samanlaista ennen nähnyt! Pyörin kaupassa hetken ympyrää, että raskinko ostaa sen.. Hetken päästä tajusin, etten voi jättää sitä sinne ja se sopii mun luo niin hyvin. Jotkut on ihmetelleet, että miksi maksan siitä niin paljon, jotkut ovat ymmärtäneet.. ja toisaalta, kyllähän valaisimet maksaa (paitsi ikeassa) ja tuo onkin kestävää materiaalia.. ja mielettömän hieno!  



Hintaa tällä oli 96 euroa. Hymyilen joka kerta, kun katson tuota lamppua. Aika pieni hinta siis loppujen lopuksi.

7 kommenttia:

  1. Huh, kallis mut helvetin hieno!aivan mielettömän upea, sopii niin täydellisesti sun sisustukseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih... eikös ookki hieno ja se kyllä soppii tänne.. ihanku se ois tänne tehty :) Kiitos <3

      Poista
  2. Mulla tulee mieleen yks mun kaveri: se himoitsee multa semmosta violettia kärryhyllyä, joka on puoleksi lahonnut ja ruosteessa. :D Siis kyllä itsekin nään sen kauneuden "kokeneissa esineissä", mutta itselle ei sinänsä sovi kun värikarttani on tiukasti mustan ja valkoisen välillä. Mutta ihana lamppu on! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, mää en oikeen tiedä mistä mulle on tullut rakkaus nuita vanhoja juttuja kohtaan.. ne on niin personaallisia.. Mutta en pidä siitä, että kaikki on vanhaa.. tarvii myös jotain uutta rinnalle :) ja mustavalkonen kyllä toimii aina!

      Kiitos <3

      Poista
  3. Tää on hieno! Ja loppupeleissä monet lamput maksavat vielä niin paljon enemmän kuin tuo, joten nauti löydöstäsi. :) Mun mielestä tuolla lampulla on ehdottomasti joku tarina! On varmaan joku entinen Pariisin katulamppu, mikä on ehtinyt nähdä kaikenlaista elämänsä varrella. Pitäisköhän sen tarina kirjoittaa ihan ylös.. ;)

    marih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon samaa mieltä, että todellakin moni maksaa paljon enemmänkin lampuista.. ja ovat ihmeissään, jos hinta jää alle sadan euron. Ehkä monet on tottunut niihin ikea-hintoihin ja monet jaksaa kauhistella tän hintaa.. ja totta, tuo lamppu jotenkin on niin kiehtova, sillä on oltava joku tarina! :)

      Poista