maanantai 19. elokuuta 2013

Pulpetista peilipöytä.

Tässä postauksessa puhuinkin jo vähän siitä, että tuunasin vanhaa pulpettia. En raskinut hioa pulpetin pintaa, sillä jotenkin sen kulunut pinta kiehtoo mua. Maalasin kuitenkin sen sisältä ja liimasin sinne peilin. Nyt pulpetti toimii mun meikkauspöytänä. Aika näppärää, vai mitä? Oon pitkään halunnut peilipöytää ja oon iloinen, että sain tuunattua sellaisen nyt itelle. Mun mielestä se sopii muutenkin täydellisesti mun makkariin.. 









Miltäs näyttää teidän mielestä? 

10 kommenttia:

  1. Aivan huippu idea tehä pulpetista meikkipöytä! Ja soppii niin hyvin tuon sun vaaleenpunasen tuolin kanssa! :) -Meekku

    VastaaPoista
  2. Hieno on ja tuoli myös, mutta tuolle lattialle sun pitäis tehä kyl jotain. Hio vähän ja maalaa vaikka valkosella. ;) Vuokraisäntä ei vaan hirveesti varmaan tykkäis heh.

    marih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kuule, tekisin tästä lattiasta heti valkoisen, jos vaan voisin... mutta tuskin ikinä tässä asunnossa :<

      Poista
  3. Tuo ratkaisu pulpettiin oli hieno! :) ihanan maalaisromanttinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh.. kiitos :) mun kaverin kanssa sitä pähkäiltiin, että siitähän vois tehä peilipöydän.. :)

      Poista
  4. Vitsit kuin hieno!:) aivan ihana <3

    VastaaPoista