sunnuntai 11. elokuuta 2013

Perjantain kuulumiset.

Perjantaina olin vähän ennen viittä kotona ja pian Saara saapuikin mun luokse yökylään. Ilta meni hengaillen mun luona ja illalla mentiin käymään valintatalossa hakemassa jätskiä. Matkalla otettiin myös kuvia, joista muutama myös teille nähtäväksi. Illalla alettiin kattomaan yks mentalist-jakso, mutta mää nukahin tosi pian jo siinä alussa... Olin niin väsynyt. Yön mittaan Saarakin on nukahtanut siihen ja menihän se sitten aamukuuteen asti nukkuen kahestaan siinä sohvalla.. Vähän ehkä oli niskat kipeänä, kun ollaan niin huonoissa asennoissa nukuttu.. Mää siis siirryin sitten aamusta omaan sänkyyn nukkumaan.










Oli kyllä mukava ilta, oon perjantaisin aina niin väsynyt enkä yleensä jaksa tehä mitään.. Oli mukavaa olla vaan kotona ja ottaa rennosti yhessä Saaran kanssa <3

2 kommenttia:

  1. on alkanut houkuttamaan samanlaisen järkkärin ostaminen kuin sinulla - seuraavaa tarjousta odotellessa :)

    VastaaPoista