lauantai 24. elokuuta 2013

Kuulumisia kuvien muodossa loppuviikolta..

Keskiviikko

Siihen kuulu mm. se, että Tanja ja Riikka tuli mun luokse töiden jälkeen. Oli kyllä tosi mukava ilta!






                                                                             Torstai

Torstaina käytiin Sofian kanssa pisketissä , erehdyttiin kaidalle tielle; eli ostettiin karkkia! Vuokrattiin hyvä leffa ja vietettiin mukavaa aikaa mun luona!




                                                                            Perjantai

Eiliseen liitty töiden lisäksi sitä, että treffasin Saaraa kaupungilla, käytiin syömässä herkkua thai-ruokaa ja sit mentiin bussiasemalle.. sieltä lähti Saaran bussi Raaheen ja kohta tuli Meekku hakemaan mua sieltä ja nokka kohti kempelettä, pitkästä aikaa askeleet-kuoron kanssa reenit!











Ilta menikin kotosalla, sillä olin niin väsy. Nyt tämä lauantai myös olis tarkotus olla lähinnä kotona. Nyt pyykin pesuun!

1 kommentti:

  1. minä olen ollut viime keskiviikosta asti ilman karkin karkkia - saapa nähdä miten tässä käy - Ilona on aloittanut viisaan herkkulakon jo elokuun alusta...nyt jo parempi olo- alkoi mennä päivä per karkkipussi :(...

    VastaaPoista