perjantai 16. elokuuta 2013

ihana torstai

Eilen torstaina menin suoraan töistä kylään Vilmalle ja Samulille! Oon käynyt siellä viimeksi liian kauan aikaa sitten.. Lenni oli sillon vielä masussa. Ollaan me siis sen jälkeen Vilman kans nähty, mutta ei paljon oo kehumista siinä, että kuinka monesti.. Asiaan täytyy tehä parannus! Näin kuitenkin siis nyt eka kertaa heidän ihanan poikansa Lennin. Kuinka suloinen poika hän olikaan! Aivan ihana! Oli kyllä tosi mukavaa ja piristävää käydä siellä kylässä.. Mulla jäi niiiiin hyvä olo kun sain viettää aikaa heidän kanssaan ja illalla kun lähdin bussilla sieltä pois, niin hymyilytti vaan. Mulla ei oo nyt kuvia edes kauniista Vilmasta, mutta muutama kuva kuitenkin siltä reissulta tuli näpsäistyä.
 



Toivottavasti pian taas nähhään!




2 kommenttia:

  1. Ootpa kirjotellu ihanasti, tuli niin hyvä mieli! Ja niin olin hyvällä mielellä myös sun käynnin jälkeenkin, oon tosiaanki samaa mieltä että nyt skarpataan ja pakko nähdä useammin! Oot ihana ♥ - V

    VastaaPoista