lauantai 10. elokuuta 2013

Arkisia kuulumisia...

Anteeksi hiljaiselo.. Harmittaa miten sitä viikolla ei kerkeä postailla. Nyt olis taas kuluneelta viikolta paljon kuvia, mutta en vihti laittaa kaikkia kuvia tähän samaan. Torstaina vietettiin Sofian synttäreitä ja teen siitä oman postauksen. Samoin eilisestä ja tästä päivästä. Nyt kuitenkin jotain kuulumisia viikolta...

Maanantaina sain äidin mun luokse muutamaksi tunniksi ja oli niin mukavaa! Sofia myös kävi mun luona. Me äidin kanssa muuten tuunattiin yhestä marimekon kankaanpalasta mulle verhot ikkunaan. Mua alko kyllästyttää pitsiverho ja kun tuolitkin on niin hempeät, niin halusin siihen keittiöön vähän kontrastia. Nyt tykkään kovasti, kun laitettiin ihanat verhot ja ihana artekin pöytäliina! Tykkään kovasti.  Äiti toi mulle myös ihanan pulpetin, joka löydettiin heidän vintiltä. Liimasin siihen sisäkanteen peilin ja myös illalla maalasin pulpetin sisäpuolelta. Ulkopintaan en aio tehä mitään, sillä se on ihanasti kulunut. Myöhemmin saatte kuvaa miltä se pulpetti näyttää peilipöytänä! 







Tiistaina Mari laitto mulle viestiä, että lähettäskö uimaan kempeleen kalliomontulle ja se vasta olikin hyvä idea, koska oli niin kuuma! Mari ehdotti, että menisin suoraan töistä hänen luo ja olihan tuo ihan luksusta päästä suoraan ruokapöytään! Uimassa meni tovi ja oli kyllä ihan älyttömän mukavaa ja rentoa! Uinnin jälkeen Mari tuli vielä mun luo vähäks aikaa, syötiin vähän iltapalaa ja juotiin teetä.


Keskiviikosta en paljon muista muutakun sen, että olin kiukkunen ja väsynyt kokopäivän... Yks asia mikä sai mut kiukkuseksi oli se, että sinäkin päivänä sain huonoa kohtelua bussikuskeilta ja sain myös ootella ikuisuuksia myöhästyneitä busseja. Olin myös niin väsynyt kokopäivän...mutta illalla oli kuitenkin mukava käydä Sofialla ja leivottiin kakkupohja ja laitettiin tauluja seiniin.




ja sitten loppuun vähän satunnaisia kuvia töistä. Yks päivä tein pari hiiri-mallia..

Sadepäivänä katottiin leffaa..
 Työkännykkä on vähän isompi ku mun oma...

 Työkaveri paisto lättyjä meille ja lapsille perjantaina..
Ehkä näistä työkuvista voi päätellä, että on ollut töissä mukavan rentoa nyt elokuussa.. Lapsia on ollut tosi vähän ja on ollut mukava tunnelma töissä.. Ollaan naurettu ihan älyttömän paljon!! Nuin hauskoja työpäiviä sais aina olla!

Anteeksi, että tääkin postaus on jotenkin vähän sekava.. Mutta niin mun päivätkin välillä on... :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti