torstai 4. heinäkuuta 2013

Video Kuopion ostoksista.

Heippa vaan kaikille, kiitos kaikille ihanista kommenteista mun edelliseen videoon! En oo kerennyt vielä vastata niihin kaikkiin, kun oon käynyt vaan pikaisesti puhelimella netissä. Oon nyt edelleen Kuopiossa ja nyt viimestä päivää.. Tein tuossa joku tunti sitten videon, jossa esittelen mun ostoksia tältä reissulta. Olitte sanoneet moni, että olin rauhallinen videolla, mutta en tiiä osasinko nyt sitte olla, kun videota kuvas Saara! :D ja näytän välillä tosi ääliöltä ja mun ääni kuulostaa matalalta, mutta ei jaksettu kuvata toista videota, kun en tiiä oisko siitä enää parempaa tullut.. Toivottavasti tämä kelepaa! Ois kiva saaha kommenttia ja ostoksista saa kysellä tarkempia tietoja, jos haluaa :) kun pääsen Raaheen/Ouluun, niin tulee lisää postausta sitten tältä ihanalta reissulta! 

13 kommenttia:

  1. Mun mielest oli tosi hassu ja mukava kattoo video postausta. :) onnistu tosi hyvin ja tosiaa vaikutit aika rauhalliselta. :D

    VastaaPoista
  2. TAPPAA VOI PUUKOLLAKIN TV: HIPPI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Mää aina muistelen tuon lauseen näin: "Puukollakin voi tappaa.." :D

      Poista
  3. Kyllä kai seittemän tunnin shoppailulla jo pääsee Guinnessin ennätystenkirjaan! Uu, mikä mahtaakaan olla Ikea-lahjuksein, miettii Hansikas/Lapanen/Tumppu/mikälie. :D

    VastaaPoista
  4. Niin, ja virnistelin ja hörähtelin aina välillä itekseni tälle koneen ruudulle tuon videon takia. T. ylläoleva Rukkanen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ihana Tumppu! :) Koita elää jännityksessä huomiseen asti, että mitä oon ostanut sulle :P ja haha, sehän on hyvä (kai) että oon saanut hilpeyttä aikaan tällä videolla.. :P

      Poista
  5. Saaran hihitys on aika hauska. :D Mutta hyvä video taas! :)
    Tuo seinäkello on ihana! Meillä on keittiössä spiderman-seinäkello, mun rakkaus. :D
    Ja nuo laastarit kans ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hantta :) Oli kyllä hauskaa tehä tuota videota, teki vaan tosiaan tiukkaa olla ihan naama peruslukemilla :D

      Poista
  6. IHANAIHANAIHANA <3 Mahtava video, nuo pienet hihitykset oli kyllä plussaa :D<3 Kaikkea kivaa oot ostellut =)

    VastaaPoista
  7. Ihana video ja söpöä hihitystä taustalla.:) Kivoja ostoksia.:)

    VastaaPoista