maanantai 1. heinäkuuta 2013

Oulua, Raahea, zumbaa ja uimista vesisateessa.

Tänään aamulla lähettiin Sofian kanssa sinne Ouluun, josta mainittinkin edellisissä postauksissa. Saatiin asiat hoidettua, juostiin vesisateessa paikasta toiseen ja käytiin sitten syömässä amarillossa ja mutka stockmannilla..   Sofia sai avaimet uuteen asuntoon, Tottakai käytiin sitten fiilistelemässä siellä! Iltapäivällä kun tultiin Raaheen takasin, pyöräilin tädille ja lähettiin zumbaan! En oo koskaan ikinä käynyt, enkä koskaan harrastanut mitään tuollaista ryhmäliikuntaa.. Eturivissä sitä sitten tanssittiin ja olin pihalla ku lumiukko, se oli niin uutta mulle! Mutta heiluin mukana ja hiki virtas! Mulla on pohkeet nyt ihan rampissa ja tuo zumba olikin kuulemma rankempaa, ku joidenkin muiden pitämät. Mutta hauskaa oli kuitenkin ja pääsin pelkoni yli! Ihan sama, jos jotku katto, etten osaa. Zumban jälkeen lähettiin Ninan ja Rikun kanssa uimaan. Vettä sato, mutta eipä tuo meitä estänyt. Oon uinut vaan järvessä tänäkesänä, joten merivesi oli huomattavasti kylmempää, mutta ihanan suolasta ! Nyt olen kotosalla, pyykkikone pyörii ja sauna on lämpiämässä. Pitäs myös pakata jotain, koska huomenna on herätys siinä kuuden aikaan.. Nokka siis kohti Kuopiota! 
Nyt tämän päivän kuvasaldoa.









 Ninan ihana Viiru-kissa..

4 kommenttia:

  1. http://irene-irenenelm.blogspot.fi/2013/07/haaste-videolla.html Sulle ois haaste mun blogissa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteesta Irene! Toteutan sen heti, ku kerkeen :)

      Poista
  2. Älä tätä minään kritiikkinä tai liian henkkohtasesti ota mutta mun mielestä sulle sopisi paljon vaaleammat kulmakarvat. Oot muuten niin vaalea ja sitten noi kulmakarvat suurinpiirtein hyppää silmille. Toki jos sinä itse tykkäät niin mitäpä minä olen sanomaan mutta olisi kiva nähdä joskus vaaleampi Enni. :)

    -S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ota henk.kohtasesti.. Mulla on ollut nyt tummempi kulmakynä käytössä, mitä yleensä ja se onkin nyt niin lopussa ja miettinyt, että seuraavan otan vähän vaaleamman.. Ei mua siis ittiä häirihe, että on tummat, kun ei mulla ihan vaaleat kulmat oo luonnostaankaan.. mutta ehkä ne ois vähän kevyemmän näköset :)

      Poista