torstai 11. heinäkuuta 2013

Oulu tuntuu kivalta nyt..


Eilen vähän ennen puoltayötä Sofia tuli mun luo, koska oltiin kohta hakemassa Saara rotuaaripiknikistä.. 
Sofia tuli vielä hetkeksi mun luo ja katottiin yhessä american horror storyn uusin jakso! Jonka seurauksena näinkin painajaisia :( 
Tänään ollaan syöty Saaran kanssa täyttävä aamupala ja lähdetty torinrantaan ja kaupungille pyöriin iskän ja Annen kanssa. Nyt väsyttää niin paljon, että voisin nukahtaa istaalleen.. Mutta onneksi kohta luokseni saapuu Marika ja Vilma <3 Tein myös äsken videota tänne, mutta en oo vielä yhtään varma laitanko sitä tänne... Oon niin ärsyttävän kuulonen :D 


Yöpalalla...

yöhepulit...


Aamupalalla..



Torilla vadelmia..

Ihana iskä!
  <3


4 kommenttia:

  1. Ihanannäkönen aamupalapöytä. Mulla justiinsa tänään vapaiden kunniaksi olis tehny mieli croissantteja! :D Mmm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. Oon yleensä tosi laiska kattaan pöytään ja syön aina yksin pelkän aamupuuron ja senkin aina muualla ku pöydän ääressä.. Sitteku onkin seuraa, niin on ihanaa panostaa enempi. :) ja nam, croisantit on niin herkkuja! Niitä söis jokapäivä, jos niissä ei olis niin paljo kaloreita :D

      Poista
  2. Mää en oo vielä kattonu yhtään tuota American horror storya.. No nyt ois yks jakso digiboksilla nauhalla ja mietin, uskallanko sitä kattoa yksin, sen jälkeen kun mielikuvitus lähtee ihan varmasti laukkaamaan! Miten sitä lapsena ja nuorena uskalsikin katsoa kaikkea jännää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määki pentuna katoin ihan mitä vaan ja nyt sitä ei kestä samallain.. Se eka jakso oli mun mielestä kaikkein pahin, mutta sen jälkeiset jaksot ei niinkään.. Mutta en suosittele yksin kattomaan :D

      Poista