keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

MULLA ON UUS KAMERA!

Siis oisin voinut keksiä otsikoksi vaikka mitä muutakin, kun kuviakin tulee nyt olemaan vaikka mistä.. Mutta silti musta on oleellista kertoa teille, että ostin vihdoin ja viimein sen järjestelmäkameran! Sanoin edellisessä postauksessa, jonka vielä kirjotin eilen aamulla, että mun pitäs saaha ostettua se kamera.. ja eilen "hetken mielijohteesta" lähdettiin kaupungille ja ostettiin se.. En voi kuitenkaan sanoa, että se olis kuitenkaan ihan hetken mielijohteesta, sillä oon haaveillut monen monta vuotta siitä. Me ei jaksettukkaan lähteä ulkomaille tällä lomalla, joten päätin käyttää rahat uuteen kameraan! Heti kassalta päästyä syöksyin halaamaan Saaraa! En oo koskaan ollut mistään materiaalista näin onnellinen! Kuinka yks kamera voi olla mulle kun unelmien täyttymys? heheh. Kuvien ottaminen on ollut mulle yks mukavampia harrastuksia pitemmän aikaa, en ymmärrä miksi nyt vasta ostan kunnon kameran? 

Mutta nyt muihin kuulumisiin.. Saara tuli eilen mun luokse puolenpäivän aikaan. Oli kyllä ihan huippua saaha tyttönen taas tänne! Uuden kameran ollessa latauksessa, olen ottanut toisella kamerallani tän kuvan.. Saara kiharteli hiuksia.

Ollaan eilen tosiaan Saaran kanssa hengailtu mun luona, tehty ihan älyttömän herkullista salaattia, pyöräilty ainolanpuiston kautta torinrantaan ja matkan varrella otettu kuvia. Torinrannassa Saara tarjos mulle lakritsi-jäätelön ja se olikin mun eka jäätelötötterö tälle kesälle! Sitten pyöräiltiin tuiraan kauppaan ja makuuniin, sieltä Sofian luokse maisteleen mokkaruutuja ja lopulta mun luokse. Katottiin huono leffa ja herkuteltiin terveellisesti.. Yöllä Sofia hipsi takasin kotiin, me mentiin Saaran kanssa nukkumaan..ja mää kerrankin sain unen! Mulla nimittäin on ollut univaikeuksia viimeaikoina.. Oli ihanaa, kun saikin unta ja nukku heräilemättä! Mutta nyt niihin kuviin..























Mukavaa keskiviikkoa kaikille! 


8 kommenttia:

  1. Mie voin niin samaistua tuohon sinun tunteeseen, kun sai kameran! Mieki hihkuin taukoamatta, kun kävin ostamassa viime vuonna ensimäisen järkkärin! :) Ja jos on rakas harrastus, niin hyvällä omalla tunnolla siihen voi vähän satsata! :)

    Ja ihanat nuo salaatinottimet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kyllä tunne syyllisyyttä tuosta ostoksesta, raha menee niin paljon normielämiseen ja sitten ihan turhiinkin asioihin, nyt ostin sellasen asian, joka tulee todella kovaan käyttöön ja tuo paljon iloa! :)
      Niin ja kiitos, oon saanut nuo salaatinottimet mun ystävältä kerran tuparilahjaksi :)

      Poista
  2. Vähä kyllä huippua ku sullaki on nyt järkkäri! :) Ja ihania kuvia <3 Kuulostaa niin kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, oon kyllä niin mielissään! :) Kiitos <3

      Poista
  3. Ihana sisustus, omalaatuisia ihania yksityiskohtia. Minkä kokonen sun asunto on, näyttää aika tilavalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tää on kaksio, tässä on neliöitä 50+parveke. :)

      Poista