perjantai 26. heinäkuuta 2013

Mukava päivä Raahessa..

Keskiviikkona heräsin aamulla seittemältä siihen, kun iskä tuli jotain mulle jutteleen.. Olin edellisenä yönä tullut sieltä mökiltä, joten olin kyllä ihan väsyksissä. Muistin kuitenkin, että iskä sano ainakin sen, että tuu yhdeltätoista Annelle, kun hän tulee ruokatunnille, että keretään nähä edes vähän. Heräsin sitten 11:03.. Nousin ylös, puin päälle ja pesin hampaat.. ja kävelin ihan unenpöpperössä hiukset takussa Annelle. Oli ihanan lämmin päivä ja isän lähtiessä takas töihin, jäin Annen ja Tytin kanssa nauttimaan ihanasta säästä heidän pihalle. Seurassamme oli myös koirat Veeti ja Milo. Päivä meni nopeasti siellä, sain nauttia hyvästä ruuasta ja seurasta. Ehdin nähä myös ehkä vartin verran ihanaa Saaraa, joka tuli töistä. Kolmen aikaan Risto tuli hakemaan mua Alpuaan. Oon nyt ollut täällä Alpuassa siitä keskiviikosta asti ja nyt tänään olen lähössä Raaheen. Kerron kuulumisia täältä sitten myöhemmin, mutta tähän väliin kuvia siitä keskiviikosta..








Nyt hymyilen täällä yksinäni, koska nään ihan kohta kummitytön Vilman <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti