tiistai 9. heinäkuuta 2013

Maanantai

Mää en tiiä oonko mää jotenkin stressaantunut vai mikä mua vaivaa.. Tänäänkin mun oli pakko laittaa puhelin äänettömälle, ettei kukaan soita mulle.. En mää sitä tuntia pitempään osannut pitää äänettömällä.. Pitäs varmaan opetella. Mua stressaa, kun puhelin soi kokoajan ja mun pitää olla sadassa eri paikassa.. ja samaan aikaan kuitenkin haluan olla niissä paikoissa ja nähä kaikkia ystäviä. Stressi pahanen iski heti, kun tulin tänne Ouluun.. pitäs nyt osata jotenkin rentoutua. Lauantaina, kun tulin Ouluun, niin iski heti migreeni.. ja nyt on hartiat jännityksessä kokoajan. Kummallista.. Tänään mua myös ahisti ihan hirveästi se, että mun pitää siivota. Mutta sitten koitin ajatella, että mää teen tämän vaan ittiä varten ja sitten on viihtysämpää ja pistin hyvää musiikkia soimaan, että sain alotettua siivoamisen. Koko päivähän siinä on mennyt. On pitänyt vaihtaa verhoja ja tehä kaikkea "ylimäärästä".. Illalla jossain vaiheessa päätin pitää taukoa ja käydä moikkaamassa Sofiaa, joka maalas naapurissa tulevan kotinsa seiniä. Maalaukset oli tehty siltäpäivältä ja laitettiin yhessä muutamat teipit vaan seinään ja sitten höpöteltiin... Jotenkin piristi nähä Sofiaa <3 







Nyt alan kattomaan UP:tä areenalta ja syömään pikkusia tomaatteja!

Hyvää yötä kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Sä asut Enni liian korkealla, muuta alemmas, lähelle maanpintaa! :) itsekin huomasin kun oltiin reissussa ja hotellin kuudennessa kerroksessa, että kaipasin takaisin alas. Säkin kun tykkäät olla niin kovasti maalla niin ei sua oo luotu siellä ylhäällä elämään. Hommaa pieni rivarinpätkä ja voit viljellä niitä pieniä tomaatteja siellä ihan itse ja Murukin tykkäisi :).

    MariH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku mää nimenomaan tykkään asua korkealla ! Nyt on se vaihe, että haluan asua kerrostalossa ja onnekseni kaikki asunnot on ollut korkein kerros.. Mutta joskus haluan asua omakotitalossa/rivarissa, jossa on oma piha.. Mutta en vielä : )

      Poista