lauantai 13. heinäkuuta 2013

Laatuaikaa kummitytön kanssa.

Torstaina Marika ja Vilma tuli mun luo. Tyttöset oli mun luona yhden yön ja aika meni ihan älyttömän nopeaa. Oli mukavaa käydä torinrannassa , jos ei muistele niitä kamalia lokkeja jotka tuli pelottavan lähelle. Illalla oli ihanaa saada hyvänyön suukko ja halaus pikkuiselta. Vilman nukahtamisen jälkeen oli ihanaa pötkötellä Marikan kanssa lattialla ja jutella ihan aikusten kesken.Näin yöllä taas painajaista, mutta ahdistava olo hävisi heti, kun sai alottaa uuden päivän tyttöjen kanssa! Ollaan reippaasti oltu kaupungilla monen monta tuntia ja illemmalla, kun Marika ja Vilma oli lähössä, mun sydäntä särki, kun Vilma hoki monen monta kertaa, että "Enni kyytiin".. Mutta en vaan voinut lähtä mukaan. Tullessani takasin sisälle tyttöjen lähtiessä, koti tuntu tyhjältä ja ikävä iski ihan heti. Marika ja Vilma on mulle niin tärkeitä,  mun sydän on niin täynnä rakkautta ja kiitollisuutta, kun ajattelen heitä. 

Nyt kuvia torstailta ja perjantailta. 
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti