keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Keskiviikon kuulumisia..

Tänään olen nukkunut melkeen yhteentoista asti. Tuntu hyvältä herätä kotona. Tätä fiilistä onkin odotettu! Oon laittanut pitkästä aikaa kasvonaamion naamaan ja sytyttelin tuoksukynttilöitä kylppäriin ja mua jotenkin nauratti se asia. Iskä, Anne ja Saara tuli käymään ja toi mukanaan mulle kynttilöitä ja kimpun neilikoita. Kuinka hyvä mieli tuleekaan aina, kun saa kukkia! Käytiin Saaran kanssa kaupassa ja koko porukalla käytiin myös ihastelemassa Sofian ihanaa uutta kotia. Iltapäivällä aloin tekemään kasvissosekeittoa ja pian luokseni saapuikin rakas ystävä Mari. Syötiin yhessä ja höpöteltiin. Ollaan myös nautittu lämpimästä säästä mun parvekkeella ja pidetty myös siellä mukava teehetki. Mari teki ennen lähtöään mulle ranskanletin ja tuli vaan mieleen opistoaika, kun usein letiteltiin toistemme hiuksia.
 













Nyt ajattelin syödä vähän iltapalaa ja katsella jotain telkkarista. Ajattelin myös tiskata astiat ja pedata Saaralle pedin valmiiksi. Saara on siis nyt rotuaaripiknikissä ja tulee mun luokse tänään yöksi. Oon niin onnellinen, että saan sen tyttösen tänne! Nyt alkaa jotenkin hymyilyttään kaikki kivat jutut mitä on muutenkin tiedossa lähipäivinä! Mutta palailenpa tänne taas, kun asiaa kertyy..

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! 

4 kommenttia:

  1. mitä sukua tuo Saara on sulle, josta kirjottelet paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saara ei oo mitään sukua, mutta oon tietänyt Saaran pienestä asti, koska ne on asunut mun serkkujen naapurissa (Sofian, josta myös kirjotan paljon) ja Saaran sisko Tytti on ollut lapsena mun kaveri.. Mutta tänäpäivänä meitä yhdistää se, että mun isä ja Saaran äiti ovat seurustelleet jo muutaman vuoden. Me ollaan nyt vähänku "siskoja" :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi että, kiva kuulla ja kiitos!! :)

      Poista