lauantai 20. heinäkuuta 2013

Keittiön tuolit on valmiit nyt!

Oon jo kauan haaveillut pinnatuoleista. Mulla on ollut kolmessa eri asunnossa pinnatuolit, jotka oikeasti on siis mun isän. Olisin edelleen saanut ne tänne mun asuntoon, mutta mun haaveena on ollut maalata tuolit erin värisiksi ja koska ne tuolit on alkuperäsissä väreissä, ymmärrän ja tiiän, että olis tyhmyyttä mennä maalaan ne. ( Ne edelliset tuolit voi käydä kurkkaamassa tästä postauksesta). Oon saanut kerättyä nyt itelle neljä pinnatuolia ja olen niin iloinen ja kiitollinen jokaisesta! Kaks niistä vaan on samanlaista, mutta päätin,että ne passaa keskenään! Oon tässä heinäkuussa alottanut hiomaan ja maalaan nuita.. Enkä varmasti tehnyt työtä niin perusteellisesti, kun olis voinut.. Mutta maalia vielä jäi ja sitä voi lätkiä sitten myöhemmin lisääkin tai tietenkin vaihtaa väriä, jos alkaa kyllästyttää. Mulla oli visio oikein kirkkaan värisistä tuoleista, mutta aloin miettimään, että kuinka ne alkais jossain vaiheessa ärsyttämään. Päädyin lopulta aika hempeisiin väreihin ja olen kyllä erittäin tyytyväinen! Yhtä tuolia siis ei tarvinut maalata, se jäi valkoiseksi. Vaaleanruskeasta tuolista tuli melkein valkoinen, mutta muuten värit oli oikeat. 






  ja tässä valmiit tuolit:




Kohta teen keittiöpostauksen ja sitten näette miltä tuolit näyttää pöydän ääressä.
Onko muita pinnatuolien ystäviä? 

2 kommenttia:

  1. Mää tykkään pinnatuoleista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hyvä, mää en ymmärrä miksei joku tykkäis.. niissä on sitä jotakin ! :)

      Poista