tiistai 16. heinäkuuta 2013

jäätelökahvia, huonoa leffaa, mutta ihanaa seuraa

Eilinen iltapäivä/ilta piristi mua kovasti. Mulla oli jotenkin stressaantunut olo monesta jutusta eilen.. Treffasin Empun rotuaarilla ja me haluttiin mennä johonkin sellaseen kahvilaan, jossa ei olla ennen käyty yhessä. Mentiin sitten stokkalle robert´s coffeeseen ja tilattiin sieltä jäätelökahvit! Ootteko ikkää maistunut? Kahvi oli ihan älyttömän tujua, en tiiä oliko se jotain espressoa sitten? mutta kaikki se muu siinä oli tosi hyvää, voisin kyllä suositella sitä! Oli ihanaa vaihtaa kuulumisia Emilian kanssa, stressi helpottu ja huojensi purkaa asioita Emilialle. Kahvittelun jälkeen mentiin elokuviin katsomaan the bling ring. Rehellisesti sanottuna, me ei kyllä kumpikaan tykätty leffasta. Illalla vielä leffan jälkeen otettiin muutamat kuvat ja mulla vahvistu taas tunne siitä, että mun on hankittava se järkkäri itellekkin tuon pikkukameran lisäksi.. ja ehottomasti lisäksi, nykysestä kamerastani en luovu, tykkään siitäkin niin paljon. (Osa näistä kuvista on sitten muuten otettu mun kameralla ja osa Emilian)... 

Mutta nyt niihin kuviin..











Kiitos vielä Emilia eilisestä, oot tärkeä <3




4 kommenttia:

  1. Minun kaunistus :)<3 Kiitos sulle ihanasta päivästä/illasta :) sun kans on aina niin kivaa! sinä oot rakas mulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku kiitos sulle <3 Sinäki oot rakas! Nähdään taas pian <3 :)

      Poista
  2. Tuon kahvin täytyy olla hyvää! Oon joskus lapsena syönyt sellasia limsa-jäätelöannoksia, joita myytiin Zeppelinin "karkkilaivassa". Hyi kamala mikä sokeriannos :D Mutta oli se silloin hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehehh :D Joo oli tuo kyl hyvää, pitää toistekki käyä juomassa semmonen ! :)

      Poista