maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ihana Saara!

Sanoinkin edellisessä postauksessa, että otin Saarasta kuvia perjantaina. Oltiin jo kuvailtu rannassa ja hengailtiin Saaran huoneessa, eikä ollut mitenkään suunniteltu sitä kuvaamista. Saara esitteli mulle erinlaisia hattujaan ja räpsin vaan niistä kuvia.. Yhtäkkiä sain räpsäistyä tosi kauniin kuvan.. Eteisestä tai varmaan olohuoneen ikkunasta ilta-aurinko paisto Saaran huoneen avoimesta ovesta suoraan Saaran kasvoille. Mulla tuli hatusta mieleen erityinen tunnelma ja muistelin, että Saaran kotona yhessä huoneessa on jotain kivoja vanhoja huonekaluja.. Mentiin sinne ja sieltä löyty ihana sohva, jonka luota saatiin mun mielestä kauniita kuvia, joista välittyy joku aivan erityinen vanhanajan tunnelma... 





Mulla on nyt jo kauhea ikävä Saaraa, kuinka tärkeäksi hän onkaan tullut mulle. Käykäähän katsomassa Saaran ihanaa blogia: Believe in yourself

6 kommenttia:

  1. Mullakin on niin ikävä sinua <3 oot rakas

    VastaaPoista
  2. Saara on kyllä kaunis, hyvin onnistuneet kuvat - taas vaihteeksi - Enni! :)

    Marjo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, kiitos <3 ja Saara on kyl kaunotar!

      Poista
  3. kauniit värit ja kaunis malli -

    VastaaPoista