torstai 20. kesäkuuta 2013

raparperipiirakkaa, stressiä ja ajatukset jo juhannuksessa.

Nyt pikainen postaus! Heräsin tuossa jokunen aika sitten ja nyt kello siis näyttää 3:47. Mun olis tännää pitänyt tehä tosi paljon täällä kotona, esim. tiskata tuo älytön tiskivuori ym. Oon pessyt pyykkiä, tehnyt ruokaa ja leiponut raparperipiirakan joka oli tosi hyvää..
Se ei ehkä näytä niin hyvältä, ku maistuu.. Mutta parempihan se niinpäin on..

 Mua jotenkin stressaa ihan älyttömästi se, että en oo saanut siivottua ennen ku lähen juhannuksen viettoon.. enkä oo myöskään pakannut... Huomenna töiden jälkeen täytyy tulla suorilta kotiin pakkaamaan, varasin tännää siis junalipun äidin luokse maalle. Oon Koittanut tässä itelle sanoa, että maailma ei varmaan siihen kaadu jos on vähän paha siivo..Kauhee stressi kaikesta mahdollisesta turhasta..
 Mutta jospa sitä tosiaan vielä yhden työpäivän tälle viikolle jaksais ja sitten sais hengähtää pidennetyn viikonlopun..
Olen niiiiiiiin onnellinen, että pääsen taas viettämään juhannusta alpuaan!

Ajattelin laittaa tähän kahesta edellisestä juhannuspostauksesta linkin, jotta päästään jo vähän tunnelmaan :)

Ennin juhannus 2011

Ennin juhannus 2012, osa 1.

Ennin juhannus 2012, osa 2.


En varmaan huomenna kerkeä tänne enää postailemaan, joten ihanaa juhannusta ihan jokaiselle! Olkaa ihmisiksi! :)

2 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä ihana ♥ huippua juhannusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Huippua Juhannusta sullekkin Emppu ! <3

      Poista